2011. szeptember 21., szerda

Haljon meg minden hülye mondom én. S magamra zárom a koporsó fedelét.!




Amikor még az utolsó üzenete a mobilodban van...
Amikor minden közös kép láttán a szemedből egy könny kicsordul...
Amikor még a mosolya előtted lebeg...
Amikor tudod, hogy ezt a mosolyt többé nem nézheted...
Amikor eszedbe jutnak a szép pillanatok...
Amikor rájössz, hogy soha többé együtt nem lesztek boldogok,
Amikor észreveszed, hogy vége. Már nincs veled...
Akkor jössz rá, hogy hiányzik és a világon mindennél jobban szereted. Haragszol arra, kit el kell felejtened, s rádöbbenni arra, hogy még jobban szereted.
Gyötörni akarnád, de nincs hozzá erőd...
Mert tudd meg: még mindig szereted őt!’


FEJLEMÉNYEK !! 
Nos. Mai napról semmit. Átlagos 'agyon baszogatjuk a nyomit' nap. És 'con tervek törpével.' és ... nem tudtam tesiről lógni .. de az anyám kínját Évába hogy mindig azt mondom hogy 'kap egy esélyt.' vagy kettőt.? áh. Sayu. Ne etesd magad. Me' lekajálod magad. :'D soha többet nem adok neki 'bemegyek első óra tesire napot mert így szeretlek hogy menjé vissza anyádba.' Amúgy .. más tényleg nem volt. Lógtam gyógytesiröl. Bár mennem kellett volna .. nagyon fáj már a hátam.

Hú. Csak pár kép. :D

 Az egy kicsit ... nem sok. egy ilyen szaros kis mondatért.?:dddd
 Mert nagyon szeretem ha szeret. <3
 Odaélvezés.*-*'
 Dávidommal.:$ Dawe kettő. >.<
Ez meg mai.:$  Ja nos igen ... 

Ömm. Tudni kell hogy anyának régóta rágom a fülébe hogy uncsi a hajam. Tépetni szeretném. Meg mondtam hogy a parókák nem férnek rá a fejem tetején ülepedő ... bokorra!! Mert ez már az. Oo 
De így útolag .. rohadtul megbántam. ^^" Bár szebben mutat ha coffba fogom. De nem tudom. :s hiányzik.. jó dús volt.. De így előnyösebb. Csak egy zavar benne .. KIBASZOTT RÖVID!! És így jobban látszik hogy olyan jó kis skrillex hajam van .. tudod olyan. 'jó a hajad elestél.?' fajta.xdd Tehát ja .. mondtam anyának 'ne vágj. o_o anyu..hallasz?o_o'
aszondja egézségtelen a hajvégem. o_o" okkéé.~  na mindegy.. nem pont ilyenre számítottam. de majd én megcsinálom. ha az ember valamit jól akar csinálni... =w= xdd <3
Tehát. Ja és a frufrum is rövidebb kicsit idegesítő. o_o' kicsit. =W= és ott b.szakodtam vele és gondolom megint bevágtam a durci fejet remi meg 'fangörcsölt' xD Buta. de imádom.*-* Nya még képek. ^^

nya. mentem alukálni. bááj. ^^

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése