2011. szeptember 3., szombat

Kell a pénzem és a faszom nem? Szádba verem vagy szád beverem?! ~

Áh. Írni kéne már komolyan.
Szeptember van. És jöhetne a sablon szöveg jaj de rossz - jaj de nem szeretem.
És úgy is van.! De mit sopánkodjak.? jobb nem lesz.~
Hát. Rendszerezzük a történéseket. ~
Con.
Egyszerűen. Leírhatatlanul fantasztikus volt. Ez volt eddigi LEGJOBB CONOM.! Mivel. Rengeteg emberrel ismerkedhettem meg és rengeteg barátom lett. És a kapcsolataimat is rendezhettem. >_<' És a reminél alvás. Wááh. Lehet hogy nem csináltunk este semmit de .. xD
Na firkantsunk. ^^
Szombat.: Reggel. A 9-es busz. Eredetileg 8:40-re ért be.xd Tudtam b.zdmeg. Mindig előbb ér be.:DD na mindegy. Lementem metró elé. Közben két nőci megtámadott hogy gyűjt. az egyiknek kezébe nyomtam egy 500-ast hogy kattanjon le rólam. másiknak már nem fizettem.
Ritsu eredetileg 9-re jött volna. Ebből 9.30 lett. -.- Már azon voltam hogy remit hívom vagy anyám de végül megjött. Lementünk a metróhoz. Párszor megemlítettem hogy herotom van mindentől ami hangos és zakatol. Metrónál is megvolt a térd remegés. Ritsu nem jó figyelem terelő.xdddd Végülis megérkeztünk a mamuthoz. Azért elég Groteszk volt egy túlzsúfolt buszon megszólalnia a telefonomnak. Ordibálós Bc13. ~
Végül megjöttünk. Féltem Remitől hogy megüt vagy megrúg.xD Tisztes távba állok tőle. De nem bírtam magammal és mentem felé.
- Bántasz? - Morcosan nézett.
- Attól függ.
Elmosolyodottam és a nyakába estem. Ezután go a mamut wc-jébe. Persze ott volt Lili. Tündi is.
Átöltöztünk és a parókát a fejemre erősítettük. Azthiszem eladom. Jó állapotban van még. Sakutól is úgy vettem meg hogy ritka volt. F.szom kivan s frufruja sincs. ><' Szarul áll.
Ezután át baktattunk a Millenárisba. Persze már állt a bál. Mindenhol cp-sek.
Elvoltunk. Sok minden történt. s valójában ... Leírni is sok lenne. Plusz nem akarom közzé tenni. Főleg hogy remi is megkért. Aki akarta. Meséltem neki. és mesélek is. Mindenesetre. Nagy buli volt. Végülis. Reminek sikerült megfangörcsöltetni. Úgyhogy Vasárnap meg is kapta a sushiját. -.-'
Shiroval is 'kibékültem.' Nem volt sok kedvem. Vagyis tudtam volna neki mit mondani. Meg tenni pár dolgot dee. ~ Nem illik. És idézve Alexet. Te egy úúr vagy.És egy úr nem mond olyat amit megbánhat.~
 Úgyhogy. Béke. Písz. Láw. Familiar. Stb. ~
Találkoztam Kumival. Jó volt látni. ^^ Meg Mufit és Ginát is. Meg Krumplit. Neki meg megadtam a csók tartozásom. Shiro nézett is.XD Bocs bazdmeg. De téged miért érdekeljen mit csinálok? ._. azthiszem útána két héttel lettem Bi. ~
Hm. Sok minden történt. Este meg feküdtünk a fűben. Hitsu (ai kanja. tök jó fej.) Elment sörözni. én meg ott maradtam a fűben Krumplival. (kiscsaj. aranyos.) Hitsu visszajött. Ránézek kómás vigyorral.
- Az sör.?
- Az. kérsz.?
- Naná. ~
Már hozta felém. Megakart itatni ahogy fekszek. Erre. Krumpli meglökte hogy ne csinálja. és rám borult meg a parókára. ^^' Én meg begurultam Hitsura. Azthiszem Tündi nyújtotta felém a sört hogy 'öntsd vissza' és BÁMM! XD Úgyhogy jó szaggal mentünk haza.xd Útána haza. Remi szüleihez. Ehh. Kicsit gáz volt.^^' Amúgy máshogy képzeltem el a szüleit. o.o' komolyak. O.O" Nem szeretem az ilyet. >_<"
Na mindegy. Remi kidőlt peti miatt. Úgyhogy gyors vége volt a bulinak. pedig énis terveztem dolgokat.xD
Másnap korán kelés. én ébresztettem húsomat. És elkészültünk. Elképesztő Sora. Büszke vagyok rá. ^^ Nagyon jól összehozta. És szerencsésnek mondhatja magát hogy tud varni. (meg az anyja.) *sóhaj.* faszom kivan. Belegondoltam hogy többet nem cp-zek mert hát én nem tudok gyártani... Anyám nem ad rá pénzt .. És elegem van ebből az állapotból.
 Szóval. Ne ragadjunk le. Készültek videók. Holnap/vagyis még ma./ felnyomom yt-re és beillesztem ide.
Kimentünk állomásra. És liliékkel mentünk. ott pedig megfestette remi lilinek a halálisten cp-jét. ESZMÉLETLEN LETT.! O.O' Ezútán meg megjöttek Szabi és Jéga. Olyan rég láttam őket és úgyhiányoztak. *o* Nagyon szép cp-jük volt. ^^ Szabi gyönyörű Kairi volt. És Jéga is remek Rikuh. De hoppá. Nem volt Jégusznak parókája. Hát felkerekedett a kiscsapat. (áh igen. vasárnap Naruko voltam. Remi pareszában.) Mivel mindenki tudja hogy én Remi seggében mászok ezért velük mentem végülis. lógtam még sushival. =W=' grrr. EGYSZER ÉNIS FOGOK ENNI SUSHIT.! Győzelmit. :y Amúgymeg. 30 másodpercig kibírtam fangörcs nélkül. Büszke vagyok magamra. >w< De kétszer mondtam ki hogy győzött. T.T Többet. Nem fogom hagyni. Hogy valaki fangörcsöltessen. O_O'
Vettem nekik Sushit. Közben mászkáltunk fel-alá. A mamutban kerestünk parókát. Fehéret. Külön váltunk. hátha gyorsabbak vagyunk. Jéga-Én. Szabi-Remi. Olyan poén volt. XD Túl közel mentem Jégához és véletlen összeakadt a lábunk. és kigáncsoltam.XDD de nem esett el csak majdnem. olyat ugrott egész úton azon röhögtünk.  Ja meg. Beszállunk liftbe mert gyorsabb. Erre elvigyorodtam. Bezárodott az ajtó és megnyomtam az összes gombot.XD meg a szellőztetőt nyomkodtam ki-be.xdd beszáll néni. Fel a pokerface. Kicsit se nézte hogy mindegyik gomb bevan nyomva.xD Na mindegy. Bementünk egy party boltba. És találtunk egy válig érő fehér pareszt. Jégának nem volt elég pénze. Megtoldottam egy 500-assal és megvettük. (és nem. nem kell megadnod.:P)
Megyünk vissza nagy büszkén. Meghozták a parókát amit remi kölcsön kért valakitől. (azért mentünk mamutba mert nem találtuk a parókást.) Jéga meg így lesokkolt.XD szegény.xd
Na mindegy. Ezután megkerestük Istit. Aki egy szervező és eszméletlen Pro fotós. Szombaton ismertük meg. Saku voltam. Festettük Remi hasára a pecsétet. én meg simogattam a mancsát. (majdnem bealudt.) megböki a vállam valaki. felnézek. Fotós srác.
- Gyere velem kicsit.
WTF.! O_O' na mindegy. Vele mentem és lefotózott párszor.xD kiderült ő fotózza turmixékat. Woaaah. *o* és az én ronda pofám szerette volna fotózni. woaaah. *o*'' Idézve remit. 'még a végén elhiszi hogy szép.' >//<' Esetleg. Talán. o.o'
Hát. Nap végén. Nézem az embereket a téren. Az...Az Shin. *-* Mutatom reminek. Az lesz a karakterem.:B Te az akkora fangörcsöt kapott hogy elrohant a francba.xD De jégával lefogtuk. mert akartam fangörcsöltetni remit. Visszajött. És lesből lefogtam remit. Hitsu néz minket. Fogom a csajt nagy nehezen. Közben Hitsunak mondom hogy 'Hívd Shint.!'
' Mi.? o.o'
' Hitsu kérlek..csak hívd ide..'
Remi közben ordít mint a fába szorult féreg. Odahívja shint. mondom neki hogy közös képet akar veled a b.nöm.xD Olyan édes gyerek shin.*-* És még helyes is.:$ Lett pár kép de homályosak. xD Meg. Megölelte remit. YEEE.! FANGÖRCS! *-* egész este azzal csesztettem. És letámadott. (amit a fotósunk megörőkitett.xD) utána kussba voltam kicsit. ^^" De egész végig ezzel csesztettem. :B:B Végre. Megtudtam fangörcsöltetni.*-* És megint fogadtunk. De ezt most lusta vagyok elmagyarázni.xD

Na. Majd holnap még mesélek. Egyelőre képek.:



























































Nos. Többi kép videó holnap. Ja és remélem tetszik az új dizi.:D

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése