2011. szeptember 21., szerda

Kicsi vagyok székre állok. Basszátok meg így se látok.! :DD


Mi marad hátra ha a káosz elpusztul?Remény vagy kétségbe esés?
 
Hát. Istenséges jónapot. Már lehet ez jó ilyen belet rázó hideg, keddi iskola napon. Huh. Igaz is. Rengeteg probléma és hiszti. De nem fogom ezt a menstruációmra mint drága pici Batár aki egy hónapban 6-szor menstruál.: D szegény gyerek. Oo Lassan már nem tudja mivel titkolni hogy egy gennyzsák. 
 Tehát. Mint említettem. Réka bulija is megesett vasárnap. Amire igazából az utolsó percekben úgy elment a kedvem. (Remi. stb.)  De hát. A legjobbamról van szó. És nem hagynám cserben. Így is kaptam elég fejmosást a többiektől hogy 'Hülye kocka vagy és soha nem jösz velünk sehova.' F.szom. Nincs kedvem almádi szennyével egy levegőt szívni. :'D Undorító félrészeg tágra b.szott ribancok és buzik. Persze van sok kivétel ... Áh. Maradok a gépes barátoknál. ;)
 Úgyhogy 14.30-kor felpattantam hogy 'úristen elkéstem' és mint a veszett egér rohangáltam fel alá. 'ÉN LESZEK AZ ÚTOLSÓ! ELKÉSEK ÉS RÉKA TÖMÖTT SZISZÁT CINÁL BELÖLEM!! :ccc' Úgyhogy villám gyorsan felöltöztem és 14:55-re ott is voltam. (15-kor kezdődött a buli.) Lihegve csöngetek réka jön ki.
- Elkéstem.? O_O
- Te vagy az elsö. ._.' - Mondja szerény gyermek hangon. Én meg ez a 'sokk' WTF ?! XD
 
Stílusosan késett kicsit mindenki. De egy őszinte mondat.? jobb lett volna kettesben Rékával. Megjött Regina a szonok hangjával és eluralkodott a káosz. Ott volt Alíz, Lala, Fanni, Cinti, Regi, Én, Réka, Ozsi, Roxi ... És hát szegény lány nem tudta kordában tartani a bandát úgyhogy néha énis rászóltam a bandára segítség képen. 'Uraim. Moderálják magukat, kérem tisztelettel!' 

De komoly .. bírom a hülyéskedést. pff. Sayu mikor nem lenne benne.? De réka komolyabb személy. A bulija volt. És én nekem se volt a legjobb kedvem ... Egyébként elvoltunk. Rékáéknál ettünk zöld muffint. Kb úgy néztem rá mint Remiéknél a kék palacsintára.xDD nagyon durva. Oo' Aztán .. újság-táncoltunk. Activiti. Úgy szakadtunk ... Pár szépség.

*roxi kezébe veszi a kártyát már áll föl.* 
Rox: Sivatag 3 pontért.! Ez tök könnyü.*-* (FAIL! XD)

*laura mutogatja a 'szomjas' szót. Kitti benyögi.:* Torkán akadt a szomjúság.xddd

*roxi mutogatja a nyúlat. pattog. megszólalok.:* ez..anyád? OO"

Úgyhogy marha jó buli volt. Meg az Alibi nevű játék. Csak egy a baj. Rövid is volt. Meg hosszú is. Rövid. Mert igazából keveset játszottunk meg voltunk együtt. Hosszú mert én még nem tanultam hétfőre, és remi ..

És .. Hú. Esemény. >.<'
Nos. Tudni kell. Hogy mint említettem van pár kiszemeltem. Akiket hát .. elfogadnék. ~ És ezek közt szerepel egy bizonyos fiú. Akit Roxi mutatott egy hónapja talán. Vagy több. A lényeg hogy szerinte nem helyes. És tudni kell róla hogy nagyon sokat basztatják hogy buzi meg minden.. Sztem ez hülyeség. Végülis aranyos fiú. ^^ olyan ukés. >.< megeszem. >//< És hát .. Roxival szoktuk így csesztetni egymást. Énis ráírtam arra akibe roxi szerelmes... és ő is ráírt. És mikor megláttam hogy ... ~ Hát .. Szóval beszéljenek a képek.





Tehát ezen a ponton én úgy elpirultam hogy égett az arcom. Érezhetően. Fel-alá kezdtem rohangálni sikítva a házban kiálltam pólóba a hidegbe és egyéb. *-* Nevelő faterom is csak nézett. ~ De. Van egy valaki a rettenetesen nagy hatással van rám.

És igazából nemis baj hogy azt mondta hogy nem örül ennek az egésznek. Valójában .. Jólesett amit mondott. Komolyan. De egyben szomorú is lettem. Úgyhogy a család is csodálkozott hogy 'na mivan.?' 




Jólesett. És fájt is kicsit. De mit pofázok.? Ugyanezt teszem csak másnak sírom el .. Basszad meg hogy így szeretlek.
hát. Azthiszem ennyi. :) Tsááh. ~  

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése