2011. szeptember 17., szombat

Néha mikor azt mondom "jol vagyok" azt várom hogy valaki a szemembe nézzén és azt mondja "mondd az igazat.!"

' Kevés embernek modnom, hogy szeretlek.De akinek ezt modnom, az elhiheti, hogy így van !Olyan nehéz úgy szeretni valakit,hogy távol van tőled, ha tudod,hogy szeret,de mégis kételkedsz benne,mert szereted és félsz,hogy elveszíted.

Húh. >< hetek kihagyása.
Borzalmas!! O_O
Igazából. Nincs időm írni ...
És ha tényleg igazat akarok mondani.:
Hazudtam. heheheheh.:ĐĐ
Huh. Suliról írni olyan. Sablonos. Nem tudom. Már végig se olvasom hogy miket írnak mások a mindennapjaikról max néha. Ritka pillanatok egyike. Csak Remiét olvasom végig, cintiét meg laláét. Meg Roxiét. HA ÍRNA! :D
Nos. Újabb év. Újabb seggfej tanárok. Akik már abba is beleütik az orrukat hogy szuperhősös vagy barbies wc-s papírral törlöd ki a segged. Borzalmas. :| Azzal amivel kéne meg nem törődnek. Basznak arra hogy kiemeljék a tehetségeket, vagy segítsenek suli választásban. Azzal meg jól elvannak hogy leveleket küldjenek szülöknek pipázásért. Mi lesz a következő.?
'Tisztel szülök.!
Sayuri Stealhouse álnévre hallgató gyermekük ma 15.33.04 másodperckor még a játszótéren hintázott gyanútlanul mp4 lejátszóval a zsebében mit sem sejtve a 250 yardra lévő gyanútlan málnás paszujt szopogató, ritka fehér medvéről ami a bokorba leste napi energia pazarlását.!
Kérjünk intézkedjenek!'

vagy mi a f.szom? 'miért az a neve a gyereknek hogy Sayuri?' 'mert sajt.'
Áh. Szörnyű . . .
Amúgy. Új diák. Nem is tudom. Jófejnek tűnik. Nagyon csöndes, félénk, visszahúzodó. Ehhez képest a bőre színe ... hát nem megszokott. de én nem vagyok az a tipikus 'új gyerek, közösítsük ki.' típusú ember. (hm. mióta is.? azóta mióta azt álmodtam hogy mesivel egy suliba kezdtem járni. he. Oo' najó... tényleg elkéne kezdenem szednem valamit . . .) Valójában próbáltam vele ismerkedni, de ahhoz két ember kell. ő meg én. és .. én .. egyedül vagyok!! O_O Amúgy jófejnek tűnik. csak. csöndes.:D és így nehéz vele beszélgetni..

Hm. Új tanár. Oh hmm. Még pedig rajz. És ... N E M   S Z I M P I ! ! !
Kérdés.:
Milyen rajz tanár az, ami nem hagyja egyedi stílusodat fejlődni.
he.?! Mondtam neki hogy én imádom a grafitot maszatolni. És hogy 'azt nem szabad nem arra való.'
Tudod. Kicsit kapd be a faszom vagy. ._.' Kicsit nagyon. Oo én így dolgozom hagyó' békibőn.!
Úgyhogy . . . ej ej. nem leszünk jóba. :D Meg nem tudom. Én szeretem ha egy tanár kiemel. kell az egó. hiányom van belőle. o_o' És olyan jól esik mikor elismernek. . . ~ hö. ._."
De .. áh nem tudom. Majd lesz valahogy. Úgyis mindig van valahogy.:)

Oh. Holnap réka bulija. Fasza lesz. Feldobom az 'idézzünk szellemet' ötletet. fényes nappal. (Y)xd azért jólenne. ^^ olyan rég csináltam. *-*' Csak még tsóóókit kell neki beszereznem. bár pénteken vettem neki egy kapucinert. de milyen dolog az ha nem viszek neki. o.O' Úgyhogy holnap megyek TSÓÓKIT VENNI! :D:D *-* kééjek. ~

Amúgy. Frissítettem az mp4-em. Kib.szottul elegem volt hogy az a 30 Alvin és a mókusok és fekete teve elnyomta a másik 120 számomat. ;)) szóval mást nem hallgattam. :'D de most töröltem szinte az összes alvint és Fekete tevét úgyhogy frissülés föleg T. Millsből és Jeffery Star-ból. De van ott minden. :D

Aztán. Bejegyzés cím nem hiába. Remi megint hétvégézik. Pasik . . . És elismétlem magam akár ezredszer. Tizezredszer. 'fúj szerelem.'
Vagy csak titkolom hogy mennyire szükségem lenne valakire.? nem.Nem! ez hülyeség. ~ De hát ha mégis. Végülis ha remi is megmondta az egyik álmomban MSN-EN!! (igen. azt álmodtam hogy msn-eztem remivel.)
És szidtam shirot. Már nem is tudom miért. És rengeteg mindent írt. De egy dolog maradt meg bennem.
'Tch. Ennyire belézúgtál.?'
nem.Nem.NEM! ~
Igazából. Már nem shirora van szükségem. pff. úgyanmár. Nekem olyan kell aki tényleg szeret. És nem egy ilyen f.szláma seggarcra. Valaki.. Ah úgyanmár. ~ Tudom én hogy kire lenne szükségem. De minek.?! van egy top 10-es listám. És ebből az édes 10-esből ha ismerek 4-et. (: szánalmas vagy sayu .. egy tragédia. ~ Érzem én hogy egy ribancá válsz és kiéhezve fogsz könyörögni valakinek hogy smároljon le. ééérzem én. Benne van a csontomban . ! és akkor ez bizony komoly lesz.
F.szom kivan azzal ahogy nézem facebookot és érzem ahogy két szép szavakat öklendező párocska folyatja a nyálát ki az én monitoromon. ( :
De azt élvezem ... hogy ma se volt remi. Ma is kiültem a nappaliba világfájdalmas arcal a nappaliba és könnyektől megvakulva figyeltem a fali órát. Percekig. Órákig... ~
Majd úgy mikor már a combom és a szemem közt kész vízesést alkottam. Anyám ennyit mondott sóhajtva.
'remi.?'
És én döbbenten bólintottam ... van benne igazság. Hogy anyukád ismer a legjobban mindenkinél. Főleg ha te neked nincs valakid aki a mindened... ~

na. Úgyhogy. Azthiszem tépek is csicsiká'ni. ;)

Kezit csókolom anyád rücskös mancsának. ~

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése