2011. szeptember 26., hétfő

Ki esik kezemből, most már a penge, Ott vagyok egyedül, csendben, merengve.






Eltűnődtél már azon, hogy vajon melyik a rosszabb: kimondani valamit, majd azután azt kívánni, bárcsak ne tetted volna - vagy nem mondani semmit, és később azt kívánni, bárcsak kimondtad volna?

Tiszta sayu. *-*
Nyapp. Tehát. Hosszú hétfői nap.. 
De mit panaszkodok.? Két óra szabad időt adtam magamnak.
Felkeltem reggel. Rutin. 6.-kor benyomtam a gépet. (igazából 5:23-kor már életben voltam. csak a plafont bámultam.) Kimegyek. Anyám morcos arcal ül. Meglepetten nézek rá.
- Szia .. - szóltam halkan. Leültem elé. Teát odahúztam magamhoz.
- Szia ... Ági befejezte a ruhát .. - Ági a varrónő. De azért az írónia ... Hogy megmondtam hogy nem megyek conra. De hogy anya ne hisztizzen hogy nem bírok döntést hozni.
- Oh. Szupi ... Mikor megyünk érte.? 
- Ácsi. Te mész érte és kifizeted a pénzedből ... 
- . . . Most viccelsz úgye? -.-
- Indulnom kell. Szia. - A homlokomra adott egy puszit. és elmentem. Mondom k.rva anyád. Miből fizessem úgy őszintén.? Áh. Remekül kezdödik a nap. Remivel facen beszélgetés.
Ülök a szobában. Első óra kémia...hányadika van.? Oh. 26. azaz. nem 26 az osztály létszám. tehát megfogja felezni a 26-ot, az 13 és én vagyok a 13. a névsorban. szal én feledek ... Nekem meg kib.szottul nincs kedvem az ilyenekhez ... Úgyhogy. Otthon maradok. Egy első órába nem halnak bele. A tanárok amúgyis a 6.-ról szarnak rám..~
Kimentem a nappaliba és elkezdtem pakolászni meg kaját csinálni. A pulton volt a penge amivel anyu a hajamat tépette. Nézem.
- Ez tényleg annyira éles ? - felvettem. forgattam az ujjaim között. szórakoztam a gondolattal hogy most tényleg megdöglök és mindenki járhat egy csárdást a koporsómon had örüljenek. :'D majd a csuklómra illesztettem. és kicsit rányomtam .. semmi reakció. kicsit csípett de semmi. vállat vontam. a helyére raktam és folytattam a szendvicsem készítését. egyszer csak azt vettem észre hogy a pulton fura piros pöttyök vannak. A csuklómra néztem és sztem még a szomszédok is hallották ahogy elsikítom amgam hogy 'BAZDMEG' Úgyhogy gyors elnyomtam egy ruhával. fúj de fincsi volt. Úgyhogy .. végül is minden rendbe lett. Elállt. Csak nagyon csípett. Furcsán morbid gondolatom lett.: ez tetszett. ._.' 
Na mindegy. Nem nyírjuk ki magunkat. Bementem 2. órára. öö. Matek. Ja. Unalmas volt. rohadt álmos voltam. Kiderült kémián írt az osztály. fuckyeaah. egy 1-es megúszva.
Aztán .. hm .. más nem volt .. végig szenvedtem a napot ... Éva (tesi, biosz tanár.) persze hogy megint megtalált. -.- agyamra ment úgyhogy ... 6. óra. Tesi. Mondtam hogy 'cső.csumi.csá. kulcs a lábtörlő alatt' és hazamentem. És itt volt az hogy nem érdekel milesz. Hívhatja anyámat. Hazajöttem. Fel msn-re. Stb. Roxira ráírok mikor feljött.
- Hallod éva keresett?
- Nem. Sztem észre se vette hogy hiányzol. xd
- Bazd ... meg ... xd


Tehát... Azért ... '6..ról szarnak az emberre.' de nemis baj. Szívesen bejárnék tesire. Imádok röpizni. És jó is vagyok belőle. De az anyádp.csája fog itt nyújtogatni. futni 10 kört és egyéb finomságok. ~ Tehát... Amúgy. Gondolom ez nem rangos tantárgy a felvételin. úgyhogy szarok rá. :'d


Egyébként. Roxi átjött. Pont miközben remi szidott. igen. elmondtam neki. de igazából nem is tudom miért mondtam el .. gyors kirohanás volt. elvileg titkoltam volna .. rosszabb mint anyám. *sóhaj.* viszont... jólesik hogy félt. hogy foglalkozik velem.  nem vártam hogy így kiakad. max leidiótáz és bedúzzog. viszont ez azért kissé megsíratott. Persze roxika betoppant mint mondtam .. úgyhogy gyors 'semmibajom helloszia.' állarc fel. És elvoltunk .. Elmondtam neki remi mit mondott. Erre ... nem ráb.sz a combomra?! xd én meg ott nyögtem.
-ah..ah..ahúú. T-T
- Hülye lány. :y

Úgyhogy elvoltunk ... Meg ilyenek. de vége lett a napnak. anyu hazajött. jól lecseszett. =__= remi kettő. Csak remi finomabban tudja tálalni azt hogy 'egy idióta vagyok' ._.' Köszi anyu. ~

Úgyhogy. Azthiszem mára ennyi. 
Pááh. ~ ^^

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése