2011. szeptember 24., szombat

Requiem egy álomért.




Egyedül vagyok, nem melegít senkinek a szerelme, fázom, akárha a föld alatt élnék. Bármit írok is, mind száraz, fásult és komor...

Nyaa. Van téma all.

Kissé nagyon feltud bosszantani az emberi utálat. Én se bírhatok mindenkit. De ami a leginkább fel tudja kúrni az agyam az a kisgyerekek utálata.



Ezután jött a veszekedés. Először még finoman. Mert hát bírtam lilit úgy ahogy. De azért ezt se nagyon tűröm. Még csak finoman odamontam ha nem tetszik valami lehetne tűnni odébb. Aztán Ai.

Hittem abban hogy csak a sima emberek lehetnek akkora seggfejek hogy elítélik a kislányokat. Szerintem nagyon aranyosak de hogy ennyire faj utáló legyen valaki .. Undorító. Azon is felbaszom az agyam ha Bianka E. Gált szidják vagy akárki mást. De ezen fúú ... Komolyan. :'D szégyen és szánalom. És lehet hogy holnap azt mondom hogy ezt nem kellett volna. De egyenlőre leszarom. Nálam itt elszakadt a cérna.

Rendben. Utáljuk a VV-seket. Mert amelyik bekerül mind egy gusztustalan majom. Utáljuk azokat akik fűjdalmat okoznak nekünk vagy barátainknak. És utáljuk azokat akiknek nincs bűntudatuk. akik megérdemlik. akik tisztességtelenek. akik pénz leső kurvák.

De az hogy ilyet elítéljek valaha is. Emlékszem. Egyszer még régen énis bent voltam a tv-ben. És nagyon jólesik visszaemlékezni ahogy 3 évesen a tűzőn forralt vízben fürödtem mert lekapcsolták a lakóházunkban a melegvízet és a család nyilatkozott. És ha ő felnő.? bekerült. Énekelt. És ha hamisan is. A szülei büszkék rá. És abból is elegem van hogy Bianka E. Gál-t leribancozzák mert megvalósítja önmagát. Ő megteheti. Ne légy féltékeny. ;)

Barátnő téma meg más ...
Igen. Régen rengeteget beszéltem Aival meg a többiekkel. De azaz idő elmúlt. Különmentünk. Ai bepasizik. I<3Cosplay-esekkel meg amúgy se beszélek. Nekem Remi a legjobb barátnőm és kész. Nincs vita. Meg az aki nem baszik rám írni ha szar a kedvem. Vagy rendesen beszélek vele. Rólam mindenki tudja hogy soha nem írok rá senkire. Mert nem vagyok társaság ember. És ha valakinek azt mondom hogy legjobb azt lehet hogy azért mondom mert nem akarom megbántani. VAGY MERT KIBASZOTTUL ELEGEM VAN A HISZTIBŐL!!
Leszögezem hogyha végre elolvasnátok basszátok meg.:  NEM SZEREPEZEK SENKIVEL.!! Felfogtátok. Minden kifogás egy hazugság volt. Igen. :'D mert szerettelek és tisztelek titeket annyira hogy nem mondtam a szemetekbe 'szar szerepesek vagytok és faszom kivan az önző pofátokkal hogy mindig srácot játszak.' ez mindenkinek szól. Igen Roxi nekedis. Nem vagy a legjobb szerepes. Nem is akarok. SOHA! Felfognátok?

Fúh. De jól esik leírni és kiadni magamból.
És lehet hogy nem hisztiztek a szemembe. De érződik amikor pont nem nektek csinálok képet. ;) és kommentben annyit kapok hogy 'jólett.' Kösz. : D Érzem. ~
És nem is tudom még mit akarok írni. Requiem for a dream-ben hallottam egy jó mondást.
'Ha egy olyan valaki keres fel, akiröl rég nem hallottál, valószínüleg akar valamit'
Szóval .. Mi kéne ? : DD


Áh .. Komolyan elegem van már ebből. Azthiszem mindent elmondtam. Végre .. Végre kimondhattam hogy elegem van minden szerepesből, hogy elegem van azokból akik akkor tudnak csak az emberek eszébe jutni ha kéne valami. Aki ha szarul vagy élnek tovább. Mert azért eltudom dönteni ki az a barát aki mindig ott volt ha baj volt ... Sajnálom. Ez a legtöbb mit mondhatok. ~

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése