2011. augusztus 26., péntek

ConLáz. ~ Nem vagy te kicsit kapd be a faszom? ;dd







Úristen. Tökre bevagyok zsongva meg minden. Mivel holnap con!! És alig bírok magammal. Mivel. Uh annyi minden lesz. De csak lassan. Nyugi szajú nyugi.
tehát.
elöször is. Nagyon korán kell kelnem. De imádom és megéri. A busz 6 körül indul. azon filózóm hogy feltudok e kelni. : S vagy inkább ne is aludjak? menjek biztosra? Veszek egy energia italt meghúzom és fitt vagyok. ~ hm. sztem maradok a virrasztásnál.
Ezután sztem lezúzunk Ritsuval a Mamuthoz. (puszi a hasára. életmentő. főleg hogy nem tájékozódom jól pesten. >.<') ahol már minket vár picim. *-* Rééémi. ♥ ahogy ismerem úgy fog nekemszáguldani mint egy torpedó az ellenséges hajóba és ritsunak kell hátulról támasztania mert hátraesek mumókával. =w=' dilis.
Ezútán a mamut mosdóban öltözünk. Sztem én alap ingbe megyek. Mert mindenki tudja hogy sayu az orbitális csőcseire nem vesz melltartót. -.-' kéne vetetni anyával mindegyik kicsi amúgyis. :'D nembaj. szexik vagyunk anélkül is. =w=


És paróka fel. meg minden. K.rvára utálom a saku pareszom. Elfogom adni vagy elcserélem. ._. tökmindegy de nem szeretem mert rövid. és nincs frufruja és olyan wáh. ronda. >.<' olyan kéne nekem mint Roxynak. (Turmix-Pro.) annak van frufruja. o.o'
Aztán. go millenáris. Szerencsére nincs nagyon messze. úgyhogy fasza. ^^ De ha valaki nekem azt mondja Millenáris és con. Mindig a téli jut eszembe. :D a rengeteg hóra. Ahogy Everrel barangoltunk 7kor pest utcáin hazafele. hm. ~
És ott nem tudom mit csinálunk. Azthiszem hülyülünk. Ritsu.Remi És Én. Azaz Sasuko.Naruko. És Sakura. *-* Juj dejó lesz. ^^ fotózás meg mi egyéb. :P Sushi evés, ééééés ezt figyeld.~
Mivel elegem van (nemis. csak szeretném visszaadni.) abból hogy csak remi tud megfangörcsöltetni. bekeményítek. Azaz. Fogadtunk. Hogy egy órán keresztül próbálhatjuk megfangörcsöltetni a másikat. Szokásos. Mondhatod hogy 'feladod' vagy a tipíkus 'folytott sikítás'. Nyögés engedett. Annyira ... Félek. >.<
Egyébként.:
Ha remi nyer. - Fizetek neki egy makit - tojás lepényest. (nem röhög. ez .. sushi!)
Ha sayu nyer. - Kap egy képet szexi daisuke habteströl. (sayu dislike a lil'bit sushi. :$)
DE NEKEM KELL AZ A KÉP! ._.
Aztán. Mit terveztünk még. Oh igen.
FREE KISS! :D
Keresünk helyes narutokat meg Sasukeket. *-* és csak sima smacc.: $ (amíg szingli vagy. élvezd ki. :'D bár én örökre az maradok ha csak nem lesz vak barátom.xd)
Persze nem akármilyen jött mentet. Én keresek Emokat. *-*
Ja meg. Arról ne is beszéljünk hogy lógok pár embernek csókkal. ~ Pl. Krumpli.
Nem b.zdmeg nem zöldségeket terrorizálok. Krumpli egy barátnőm. ő akarta mondom oké. o.o'
Aztááán. Huh. Más?
Rengeteg embert ismertem meg akiket elakarok csípni conon. ^^ most nagyon jóba lettem párral. Nari. Krumpli. Hargitta. Vivi. millió egy ember. :D de a régi barátokat se felejtem el. ^^ P, ai, jéga, szabi, Tibi, Lili, Anna,Ritsu. ~ sokan. ^^ Velük is jólesz találkozni. Na meg ...
Nem vagy te kicsit kapd be a faszom ? : DDD
Azaz. Shiro. Akiről nem mondom el ki mert én süllyedek el. : D De elmehet a picsába. Megint új ribanca van. AKI BAZDMEG BEJELÖLT! Fogod? Nem vagy te kicsit ... :'D
Ironikus? :D:D:D Aztán. 4 közös ismerös. Mi a büdös f.szt akar ez ? (norbit/shirot letiltottam face-röl. azon kívül 4.) ráírok.
 Hali. Te kivagy? : D
Sziókaa. Láttam hogy neked is vannak cp-s képeid gondoltam bejelöllek mert megnézném őket.


Mondom magamba hogy jólvan ezse szívott eleget .. Nem is törődtem vele. Neki milyen cp-s képei vannak. nézem. Shiroval közös kép. kommenteltem és azt mondja köszönöm énis és a férjem is.
mi a p.csöm? Ez komoly. -.-' aztán. remivel beszélgettünk. Írja. ~
pont ma irt nekem, hogy kérjelek meg, ne irogass ismeröseinek, hogy vigyázzanat vele. + hogy már kezdi jobban érteni hogy gyerek vagy. vagy ilyesmi.

HÁT DE BAZDMEG! Úgyhogy majd megkérném drágámat hogy jutassa el shironak az üzenetet hogy a kisgyerek kéri vissza a death note-ját conon jó bazdmeg ? :''D Úgy felhúztam magam hogy eltörtem a poharat amiből épp ittam. nem viccelek. úgyhogy mondom kurvajó.
De nem ez a téma. Leszarom bazdmeg. És eddig még szerelmes voltam belé. Most? Most arcon köpném reflexböl.xd

Oké nyugodjunk le. És a csúnya szavak pontozására figyeljünk mert vissza tér a félisten aki beszólt hogy mi ez a sok káromkodás.xd
Tehát. Ezvan.
Ezután. Valamikor este remivel hazakoccanunk. Azaz. Hozzá haza. *-* Bizony. ^^ nála alszom. :P Így tudok kétnapra menni. ^^
Huu. olyan jó lesz. vicces. hogy egyszer pont ezt kívántam. és ő is. ^^ És most teljesül.: $ istenem mindjárt sírok. >.<
Annyi mindent fogunk csinálni. Megismerem az öccsét.xd höhööö megrontom. :B nemám.xD csak 13. :P IDŐSEBB VAGYOK MINT Ő! *-* Nyomi.xD


Perverzülés, alvás, beszélgetés, megismerem a szobáját, cpzés, szerepélőben, füzetbe. jaj dejó lesz. ^^


Aztán másik nap nem tudok vele lógni. ^^' ő sora lesz. Persze vele leszek. Csak nekem nincs Kh-s cp-m. o.o' sztem lolita leszek. úh. vinnem kell sok hajcsatot meg tököm tudja mit. =w=
Na. viszont ma péntek 1.000.000 dolgom van.
- Reminek szólni hogy shirotól kérje vissza a dh-mat.
- Felvarni az ingemre a Konoha jelet.
- összepakolni.
- telóra pénzt tölteni.
- rendesen buszt nézni.
- haj mosás. (najó. ez alap.)
- Aratát rajzolni. ~

Amit vinnem kell.

- Saku paresz.
- ing, szoknya. (rékkaaa.)
- Pizsámá.
- Loli cucc.
- pizsama.
- Millió karkötö meg egyéb.
- Fogkefe. ~
-  rajzos füzet.
- reminek arata.
- reminek egyik ruhám ami kicsi rám.

Asszem ennyi. o.o'

Ja meg bevásárló lista.

- Nari karkötője 1500.-
- Remi belépője 3000-
- buszjegy 2100-

Szerencsére anyuék hazahoznak. és bevisz veszprémbe buszhoz. Úgyhogy Összesen 6600-at kell fizetnem. ^^ úgy kb. :D dejó akkor marad majdnem egy tízesem. mivel apu adott pénzt meg anyu is. ^^ de sztem lopok még egy kicsit. *evil.* mert 10.000 névnapi pénzem van. ebből anyu adott 5000-ret. hát szopjon le. két napra annyi? meg reminek is még ott van a vonat jegy -brb.- odavissza. ><'

Na. Azthiszem ennyi. Bye. ~

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése