2011. augusztus 22., hétfő

Your Love Is A Melody. ~ What I Can't Hear. :S

Elrejthetjük az elkövetett hibáinkat és a fájdalmasabbnál fájdalmasabb sebeket, de az nem elég ahhoz, hogy tényleg el is tűnjenek.

Tegnap mire hazavánszorogtam rettenetesen fáradt voltam. úgyhogy mesélek a tegnapról. ^^ (ehh már hétfő van. úgyértem a szombatról.)

Almádi egy mocskos-forró, igazi nyári napra ébredhetett.
Na meg énis. reggel 11-kor. Mikor mentünk volna a papámhoz. Beteg szegény. Kórházban van. Valahogy éreztem már a testvére temetésén, hogy neki sincs sok hátra. A életben a legszomorúbb dolog az elmúlás. A emberek változnak, a régi emlékek elfelejtődnek és az emberek is idővel meghalnak ..
5-ig fentvoltam. (átlagos..) és 11-kor ébresztettek. Nekem meg mint a mosott szar nem volt kedvem menni. sajnáltam is utólag dehát. :\
Na mindegy. visszaaludni nem nagyon sikerült. Úgyhogy felkeltem végül rá egy órára. Aztán csak hosszú percekig ültem az ágyba hogy mi a f.szt kezdjek magammal? Remi pasizik. nagyszerű. És fogadok megint lusta leszek borfesztre menni. De mivel mamám emlékeztetett hogy ma tűzijáték lesz. kétszer átgondoltam.
És hát ha már 7 éve itt élek. és egyszer se mentem el arra a szarra. Miért ne.
Úgyhogy magara kaptam ruhát. 3 óra lehetett. nem akartam itthon tespedni. (na meg elkésni.xddd) ezért Cintinek írtam.
- Mehetek? :$
És átmentem hozzá. ^^ meg persze vittem neki két posztert.:D kis poszter királylány..:d Aztán. hülyültünk. beszélgettünk. mivel 5 körül mentem át. Aztán. Jött Roxi is. Geci de rég nem láttam. o.o
Úgyhogy 3asban nyomtuk a hülyeséget. Csak úgy áradt.xd Szerencsére feldobták a kedvem/napom. :) Pedig milyen pocséknak indult.
No mindegy. Valami haverjaikkal kellett volna talizni. de lekéstük a találkát szal már nem is mentünk.xd hanem inkább le almádiba 3asban. BUSSZAL ! XD 8 km-ert megtettünk busszal.xd lusta dögök.xdddd
Szal lebuszoztunk. A főtéren már állt a bál. Táncosok,árusok minden volt. :) Meg sok ember. Amitől engem az agyf.sz kerülgetett.xd Nem bírom a sok ember társaságát. Valahogy. Nemtudom. Valójában a nagy emberi társaság zavarcsak. a tolongás. meg van amikor szétnézek és 'oh fuck.' kb.
A lényeg. hogy vettünk jégkását. 3 izűt. csoda. 2 dl-ert soha nem iszok meg!! XD most meg simán lehúztuk. o.o jó mondjuk elfáradtunk mert mentünk mégegy kört busz után. (nézelődtünk.)
Aztán. Lementünk a picuriba. Hátha van ott valaki akinek lehet köszönni. (a picuri egy kocsma. tch. almádiak. a fél banda ott van. köztük a sulisok.) Lementünk. Ahogy közeledtünk a kültéri részeg csoporthoz én megtorpantam egy másodpercre. A szívem hevesebben kezdett járni és a szemem is kigubbadt egy fiatalra.:
Vékony csontos alkat.
Félhosszú emo haj.
Szürkés-zöld csőves sapka.
Cigi.
Barna szemek.
Ajak piercing.
Én meg ott helyben szétfolytam volna egy sikítás keretében. De csak diszkréten. Megragadtam roxi kezét. Remegtem idegembe ... vagy valami hasonlóban. o_o
Furcsán nézett rám. és szólongatott mibaj. én meg annyit suttogtam 'elsö asztal. látod?'
Persze ő neki is álla padlót verte.xd és őt stíröltük amíg cinti köszönt Anginak meg a többieknek. Aztán megjött milán. A szomszédom. Aki egy évvel fiatalabb egy nyomulós seggarc. Aki kikészíti lalát. Meg mindenkit.
Na mondom ha lala ezt megtudja ..
De még nem volt velünk. Menjünk be csocsózni.
K.rva nagy volt.xd Annyit röhögtünk. Én roxival. Cinti meg milánnal. Volt egy ilyen epic pillanatom. K.rva nagy beleéléssel egy Konan a barbár kiáltás keretében elakartam rúgni a labdát  de mellérúgtam. XDD
Na mindegy. ˇˇ Mi lejátszottunk egy menetet. Vesztettünk. A nyertes játszott egy másik csapattal. Úgyhogy roxival megint kimentünk a kocsmából és a kint ülö srácot figyeltük.
Lala 10-kor jött volna.
Ránézek az órára. Kereken 10 mondom basszus! Roxi már indult mire én visszafordultam.
- Hova mész ?! - Fordult meg. - Cintiék játszanak.
- Azért szólok nekik hogy idö van!
- Rendben.! - És roxi már rohant is. és énis gyors léptekkel vissza. Nagyba ment a meccs. Cintire nézek.
- Órát néztél már?
Ekkor kikerekedett szemekkel kapta elő telefonját. Annyit mondott majd jön útánunk. Visszamentem a főtérre. A hömpölygő tömegből pedig kihalásztam roxit és vártuk lalát. Végül meglett és leindultunk a partra. Közben mesélte mi történt vele és Milánnal. Amiben roxi mindig megszakította szal én semmit nem tudok a sztoriból. Leértünk a partra összeszedtük ozsit és csengét. Majd kóvályogtunk. Túl hangos (és szar) volt a zene. Valami népzene volt. Úgyhogy fogtunk magunkat és legyalogoltunk a part másik végébe. Viszonylag csönd volt. És este. 9 óra.
Hülyültünk meg minden. Erre. valami gyerek előttünk bemegy a vízbe. És kiderült cinti és roxi ismeröse. Meg még jópár valag ember.xd úgyhogy odamentünk. 3 puszi majdnem minden gyereknek. Kb 9 srácot pusziltam meg egymás útán. :'D (vagyis. nem egymás útán mert amikor elmentünk haza akkoris.) úgyhogy volt ott bőven szag. leginkább cigiből és piából erősen.
Ja. Azútán találkoztunk pár arcal. és addig szaladgáltunk fel-alá a strandon minden faszság miatt. (-.-') hogy 10 óra lett. Azaz. Almádiban is megkezdődött a tűzijáték.
Gyönyőrű volt. Viszont. Ahogy ott ültem az izzó fények alatt a szabadban. Mögöttem barátaim álltak és ordibálták az éjszakába 'BOLDOG ÚJÉVET'
Valahogy. Olyan egyedül éreztem magam. és megint elszállt a kedvem. És a többi emberre gondoltam. Mesire. Aki nem a barátnőjével nézte a tűzijátékot. Remire. Aki gondolom Peti karjaiból élvezhette a fényeket. Pár csalódott és kedvetlen emberre. És magamra. Akinek a szíve belesajdult abba hogy most nincs akihez bújjon. Úgyhogy a félhomályos estében kellemeset sírtam.

Ezután elhatároztuk roxival hogy hazabaktatunk. Neki mennie kellett. és felénk lakik nem akartam egyedül sétálni. Végülis. Még a főtéren megálltunk. összedobtunk a pénzünket és vettünk egy-egy hotdogot. és elnyammogtuk hazáig. Itthon pedig még tudtam beszélni anyával. meg ettem színes pattogós kukit. hmm. hoztak. Arigatou. ~
Ezután megint fent lehettem úgy 5ig. Egy képen dolgoztam. Ami olyan sokáig tartott. Hogy ma is azt csináltam. Miközben párszor rámtört még a bőgés.
És igen. Voltam úgy párszor hogy feladom vége. De nem csinálhatom. Mert bírni kell. ~

Helloszia. : D egy kép amivel megvagyok elégedve.

Mégegy Cinti. Olyan baba feje van. ^^

ez eszméletlen cuki lett. Cinti. ^^

fúj bazd mint egy hulla.

gagyi fej.fúj
És a kép. ami tökéletesen leírja a lelki állapotomat a napokról. Sayuri. Az útolsó valószínüleg, remi nem engedi hogy szőke legyen. Fekete melírrel. De bazdmeg hogy nézki barna hajra mosómedve csík. Elegem van. És igen. Kérdezte már valaki hogy 'remi megváltoztathatja a kariját. te miért nem? szard már le.' És nem. Nem szarom. Nekem fontos az ő véleménye. Mert a legjobb barátom. És ha ő nem lenne. Már sayu sem. Mivel sayu Ash-ért él. Ő tartja életben. Levegő nélkül pedig senki nem tud élni. (: Ezért fontos. Mert tőle függ. Mert ha Ashnek nem tetszik sayu olyan .. mintha a barátodnak nem tetszenél. Ezért elhagyna. Úgyhogy. Sayu él. De képekben meghalt. Többet nem szerkeztek róla. Ezis csak mert hangulat kép. Egyébként a kép most tetszik. Mivel mindent én rajzoltam szinte. Vér. A haj se eredeti. Szemfesték és a pánt. Úgyhogy lehet kopirozni mert észreveszem. :'D Amúgy eredeti.



tűzijáték. Felvettem. 1.00-tól bocsi hogy szar lett a felvétel. de a fejünk fölé lőttek a tűzijátékot és nem tudtam pontosan hol áll meg. gyönyörű volt.

És az útolsó kérdés:

Neked. Volt kihez bújnod? =')

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése