2011. augusztus 1., hétfő

éééélni tudni kell!

- Az a legrosszabb, ha az ember elveszíti az igazit, csak mert fél a kötöttségtől.
- Még rosszabb, ha az ember nem az igazit veszi el, csak mert fél a magánytól.



Nya. Újra itt. Nézzük csak miböl élünk.
Nos. Tegnap az útolsó sorokban említést tettem valami gáz dologról. Ami nem más volt. Mint az hogy megint akcióztam. Azaz. Egy csaj feladott hirdetést. Hogy gyorsan kéne keríteni egy cicának gazdát. És szerintem nincs ember aki nem tudja.: Sayu megőrül a cicákért!
Most se volt másképp. Lecsaptam rá ész nélkül. (mivel mással? ._.') De a csaj pesti volt (mi más? -.-' 10 emberből egy ha nem pesti vagy környékén élő.xd) Jó. Mondta jön táborba.
Hova?
Szárszó
Az isten csesszen a szervezők fejére. Minden retkes tábort a déli partra tesznek. Itt északon meg csak a ház áll a Helkában meg a Mélyvízben. -.- (és a többi bulizó helyen.) Jó. 
Lemegyek.
Viszont azt elfelejtettem mondani hogy a cicáról nem szóltam anyunak. pf. olyan általánosan. 'Találtam egy kobór cicát tartsuk meg.' szöveget akartam neki beadni. Persze elötte azért megpróbáltam beszerezni a megfelelő összeget búszra.
Mehetek?
Nem.
Nice. Milegyen? Lopok. Mert hát. Élni tudni kell.! ._. Csak anyám eltüntette a pénztárcáját. (a fene harapná seggbe. Túl jól ismer. :)♥) 
Úgyhogy. Se ide. Se oda. Végülis.  Remi is enyhén 'megfenyegetett.' hogyha elveszi a gépem anyám mert kiderül. 'Elbeszélgetünk.' Ettől a szövegtöl mindig is a falra másztam. o-o De ha egy olyan helyes/ijesztő/vigyorgos/gonosz sasuke mondja mint ő kétszeresen vagyok Fatal. :D
Úgyhogy. Rengeteget gondolkodtam. 5-ig nem aludtam semmit. Nem bírtam magammal. 3szor kezdtem el táncolni. 7 rpc-be kezdtem bele. és fotóztam szobám sötétségét. szóval elvoltam. Majd elaludtam. 
7:30. Csörög az óra. A legjobb arra kelni hogy a Frexx ordít tőled két centire. 
Felkelek. Gép be. Gecire nem tudom mikor keltem utoljára ilyen korán. Oo De Élni tudni kell. ;)
Kajás voltam. Mivel úgy Babi nénisen megint nem vacsoráztam. Csináljunk kaját. Jé egy remi. Akkor Csinálunk kaját. Jót röhögtünk. jól esett ez így reggel. Hogy nem voltam egyedül.
Utálok egyedül lenni itthon. Bár lassan hozzászokok. Lassan 4 éve. Hm. Ja. Mióta elváltak a nagyjaim azóta anyu dolgozik. Apu meg rúgja a port Tunéziában. ;) De mindig jó ha van valaki veled. Annak is nagyon örülök ha épp Roxy beállít 9-kor hogy go Almádi. Vagy épp 'ázott kis szűzeim' bújnak meg nálam esős idöben.;) (régi sztori.)

Valami bundás kenyér félét próbáltam rögtönözni. Ami nem jött össze. A belseje nem sült át. De geci égett szaga volt a tűzhelynek.xd
Aztán. Remi elment. Hm. Nézzünk blogokat. Batárka írogatott rólam. Mondom gratulálni tudok. Sajnos olyan söpredékkel érdemtelen foglalkoznom aki csak meghúzza magát és játsza a nagy gyereket. Tudja nagyon jól hogy elém kerülne fél kézzel agyon verném. És kihasználja a gyáva férge hogy nem megyek fel hozzá. Meg amúgy se fogok benzint és buszpénzt pazarolni a fejére. ;) Úgyis csak a szülei meg a testvérei seggében kullogna ha jönne conra. Szal ennyi. Az orromra meg tehetsz megjegyzést. Köztünk annyi a különbség hogy állva betudom kötni a cipőfűzöm bálna. :) Meg hogy nem maszturbáltam 11 éves fejemmel mint ahogy azt te kifejtetted nekem anno. : D Úgyhogy nagy tapsot az elmebeteg kislányoknak. ;) Blogolás helyett járna ezis fogyókúrára. *sóhajtott.* hová leszel világ. A kislányoknak akkora az 'egojúk' és a 'pofájuk' mint a testsúlyuk.

Erre pedig aludtam egy jót. mert az eléggé hiányzott. Így se vagyok toppon. 11 sincs és álmos vagyok. nyűgös és fáradt. Ezútán felkeltem. És elkúrjantottam magam
- Föld Hívja Anyát! 
Mivel választ nem adott az anyahajó. tudtam még nincs fél hat. akkor szokott végezni. ránéztem az órára. ' a p.csába fél 4!' Kipattantam. És körülnéztem a házban hátha van  dúgi pénz. És akkor rendelek pizzát. Sajnos az összes pénzem elment a tancuccokra. (egykét dolgot bevásároltam. mert mire elkezdenénk készülni mindenki feltolja a picsáját vp-be és tele vannak a botlok. -.-) Szal maradt a vészhelyzeti megoldás: Összeütöttem pirított szalonnát. Meg kenyér. De mivel mocskos nagy kupi volt a konyhába. Gyors elmosogattam egy adagot. Szerencsére ha egyedül vagyok itthon általában patent rend van. Mivel egy útvonalat követek. És ez az ágy/gép és hűtő között van.xd  Szal. Elmosogattam. mire kényelembe helyeztem magam korai vacsorámmal késői ebédemmel. Anya megjött. Beszélgettünk meg ilyenek. Aztán. Most szerepezek remivel. Átlagos nap. Dög unalom.
DE! Édesem beígért nekem egy cicust amit holnap gyönyörűségesen okosan szentinentálisan bemutat nekem holnap. *-* Kell egy cica. Nincs hörcsög. Üresnek érzem a szobámat.
Egyedül maradtam. :'c
Holnap reggel aza dolgom hogy eltemessem a hörcsit.
Tudja valaki hogy kell hamvasztani... ? Oo

Ja és videó a főzöcskéröl.xd



Chu By ~ Sayu.!

xoxoxo

7 megjegyzés:

G. Michi írta...

Ne is haragudj már, mi ez a sok káromkodás?

SayuriSuck._* írta...

Talán zavar? Ne olvasd.

G. Michi írta...

Óóóó, ez nem ilyen egyszerű.

SayuriSuck._* írta...

Örülök neked. =w=

taeter. írta...

HogyHogy nem egyszerű?._.

G. Michi írta...

Primitív lelkek, sose fogjátok megérteni.

SayuriSuck._* írta...

Oh. Micsoda istenséggel van dolgunk aki mindent ért loool téged is Zeusznak neveltek ? LoL. : DD

Megjegyzés küldése