2011. augusztus 7., vasárnap

Teszt. (By: Konata. Thx.♥)




Tíz dolog, amit nagyon szeretnék elmondani tíz különböző embernek, de nem teszem:
1. Fogd már be a pofádat! Nem veszed észre hogy nem érdekelsz ?!
2. Festett szőke vagy. Vagy igazi ?
3. Eddig se jelentettél többet nekem mint egy lehetőséget. 
4. Azthiszem ... Szerelmes vagyok.
5. Nem mondtam el ... De biszex vagyok.
6. Gyűlölöm hogy boldog vagy...
7. Legszívesebben beleokádnék az arcodba és egy tízenkettes ecsettel megfesteném az új sminked. Még úgy is szebb látvány lennél mint bármikor máskor amikor sminkeled magad.
8. Ennyi retussal mered mondani magadra hogy szép vagy?...
9. Pocsék barát vagy ...
10. Olykor meggondoltam. Hogy milenne ha kiraknálak...

Kilenc dolog magamról:

1. Őrült vagyok ... (kezeltetem magam.)
2. Kedves kiscica...Aki egy véreb testében nőtt fel.
3. Macska Buzi.
4. Kissé fiús.
5. 99 %-ban Uke. >.<
6. Ha nem figyelnek odará sajnos heppíböl átmegy depibe.
7. Nem vagyok önző. Csak nem szeretem ha hozzányúlnak ahhoz ami az enyém. >.<
8. szókimondó.
9. Veszélyesen élő. o.o

Nyolc mód, amivel meg lehet nyerni a szívem:

1. Mesebeli szerű találkozás. (fogalmazás.(Y))
2. Stílus.
3. Harciasság.
4. Emo. >.<
5. Őszinteség.
6. Figyelmesség.
7. Szabadelvű.
8. Humor.

Hét dolog, ami gyakran jár a fejemben:

1. Pasik. (XD)
2. Mi miért van.
3. Meglátásaim/Észrevételeim.
4. Másik élet.
5. Megváltozni.
6. Talán visszakéne vennem.:\
7. Basszus! Ezt se csináltam meg!

Hat dolog, amit elalvás előtt megteszek:

1. Ellenörzöm a blogom. Facem. És mások blogját.
2. Iszok...
3. ...Aztán elmegyek wcre mert mindjárt behugyozok.XD
4. (Suli idöben.) megnézem miböl nem írtam leckét és próbálom észben tartani hogy lekell eztis másolni. XD
5. Körbenézek a szobában nincs e bogár. mert ha igen. aznap este a nappaliban alszok. ._.
6. fogmosás.fürdés. stb.

Öt ember, aki nagyon sokat jelent nekem:

1. Remii
2. Gábiii
3. Diá
4. Alex
5. Cinti

Négy holmi, amit most viselek:

1. Egy hosszú sárga poló. fekete csillagokkal.
2. Adidas térdnaci. (szeretem mert laza. itthonra való.)
3. Papucs. o-o
4. Rózsaszín bucsi fehér csillag mintával./egy sárgás-fehéres masni fekete pöttyökkel.

Három dal, amit mostanában gyakran hallgatok:

1. Lemonade Mouth - More Than A Band.
2. Shinedown - Second Chance.
4. The Veronicas - Hit Me Baby One More Time.

Két dolog, amit szeretnék megtenni, mielőtt meghalok:

1. Boldogan élni. (:
2. ... És persze boldoggá tenni mások életét.

Egy vallomás:



Köszönöm az életnek hogy megtanított szeretni ... *shoot.*

Chu By ~ Sayu.!


xoxoxo.

3 megjegyzés:

Principessa. írta...

eeeez tetszik. *-*
tilos lopni? >.<

SayuriSuck._* írta...

szabad. ^^ vidd. :3

Principessa. írta...

köszöntem. ;3

Megjegyzés küldése