2011. augusztus 19., péntek

SayuriSuck._*


Most van elegem.
2.45 és már úgy.
2 óta bőgök ?
Valójában le sincs értelme írnom mert hülyeség. Csak hát blog. Nem írtam meg minden. És így olyan mintha lusta röfi lennék. az meg nem vagyok ilyen téren. És most kiakarom írni.
Megmegmeg. Valójában tök nagy hülyeség. Mert. Nem tudom. Tudod mit ne is olvasd el. csak megírom és jólesz emléknek. Bár ez még emléknek se megy el mert olyan indok amiért rengeteget sírtam/sírok.
Mégpedig a hajam.
Bizony.
Tudom hülye vagyok meg minden. Mert hogy kurvajó. megminden.
Aha rohadtul.
Annak aki 14 éve egyenes hajért könyörög. És persze hogy nem kaphatja meg.
Mert miért lehetne? Mennyit próbálkoztam.
Vasaltam. Szárítottam fésültem. Spréztem. Zseléztem. Krémeztem.
De wá. Csak rosszabb lett. Így is tönkre megy egyszer a hajam. De nem ez a lényeg.
Néztem videókat. 'How I Cut My Hair' 'How I Cut My Bangs' 'How To Cut Scene Hair'
És persze hogy elkezdtem bőgni.
Mint egy önkínzás.
És sajnos. Bekapcsolt a belsö sayu. A gonosz. Aki nem talált jobb áldozatot saját magánál.
Alex mondta.
Magamat teszem tönkre.
És a fegyverem én vagyok..
oooh pretty nice ...
És persze a megjegyzések. From Me To Myself.
'soha nem leszel Scene. Nem lesz egyenes hajad. Nem lehetsz olyan amilyen lenni akarsz. Ennyit az önmegvalósításról és még ronda is leszel.'
Úgyhogy saját magamat idegeltem amíg fél órás taknyomkönnyem folyjon egybe szeánszot tartottam.
Még a polóm nyaka is elázott.
Érzékeny pont. Dejó. És hát sajnos igaz. Nem akarom nagyon kifejteni mert csak mégjobban égetem magam. Mert ez hülyeség. De üm.
Egy ember mondta egyszer... Ha kivasalnám a hajam k.rva jól néznék ki.
Ilyenkor csak elmosolyodok.
Mert az emberek nem tudják egyszerűen felfogni hogy ez nem úgy megy ahogy nekik.
Mert  nekik egyenes a hajuk. a vasalás csak rádob.
Tényleg.
Nem vagyok azaz ember aki tűri hogy az ember üljön és ölbe tett kézzel bőgjön.
De öszintén ...
Mit tehetek?
Offolom magam.

Na Chu...

Ja és nem veszekedek senkivel hogy szép vagyok e vagy sem.
Mert nem vagyok és kész.
De szeretnék néha nap más lenni.
Komolyan.
Ha azzal feltétellel lehetne egyenes hajam hogy rákos legyek.
Aztis bevállalnám
Büdös picsába ...
Na tényleg ..

Chu By ~ Sayu.!

xoxoxo.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése