2011. augusztus 15., hétfő

Tell Me Were Have You Been. ~

A múlttal már nem lehet mit kezdeni, azt viszont mindig eldöntheted, hogy másként, jobban csinálod ezután.
 
 
Hát. Írni kéne.
Vagyis nem. Mert ez nem erőltethető dolog. Dehát. Unatkozás van. :'c
Szóval. Elég a tesztekböl. Lássuk az eredményeket.
Ma. Hümm. 
Hajnali 4-kor sikerült magam belőni az ágyba. De nem bírtam aludni. egész este ment a mocorgás. Nagyszerű.
Anyám keltett úgy. Délkörül. Mi a p.csának azt ne kérdezd. De olyan álmos voltam hogy káromkodni is elfelejtettem.xd Tehát az elsö szavam valahogy így nézett ki.:
- Bawawameg. Bawawawaaameg! NA!  BAZDMEG MÁR .. VÉGRE! 
Mert aki tud beszélni hát az tud. :'D Nos. Ezútán mondta menjek hajat mosni és akkor megtépeti a hajam. Úgytettem. De mire eljutottam hajam bevízezéséig elment a kedvem.._. Szóval k.rva szexi vízes hajjal visszamásztam az ágyba. Persze anyám orra alá nyomtam még a hüvelykujjam felfelé fordítva hogy 'zsííírvagyok.=w='
Benyomtam a gépet. És Remi. Úristen végre van gépnél. Nagyon jó. Meg ez mondjuk nem csak nekem jó. Hanem mindenkinek. Mert ha remi boldog. akkor sayu is. és ha sayu boldog mindenki boldog.. Na ez így ment. Míg Roxi rámnem írt. 
'Szia
Na akkor 4kor hol?'
Úh f.ck. Úgy volt hogy ma tali. Hogy mi a büdös francért azt megne kérdezd.:| De tali.
jó. 
fél vizes hajamat fél órán át terrorizáltam a hajvasalóval. így se lett full egyenes. sürgetett az idő. Elköszöntem az emberiségtől. Anyámnak meg annyit mondtam hogy 'boltba megyek' Ja. Boltba megyek 9ig.xd öm. hú.
Végülis. Levágodtam Cintihez. Persze mire én betoppantam addigra már PiciRoxika húzta ki a szemét. Elindulok nagy félve a fürdő fele de úgy mint a barom akit vágóhídra visznek. Nagyon mondjuk nem is kellett csoszognom. Roxi atombombaként robbant ki nevemet ordítva. És szuszt meg minden belső szervemet kiszorítva csontos testemből megölelt. Ámen. ._.
Hát. Akkor. Menjünk kajálni. Vagyis 'menjünk boltba.' Volt ilyen pörgetős automata.xd Lol. Egy százasért SillyBands-et forgattunk. :'DD xd Mint a hülyegyerekek. én mondjuk egyet. egy golyóban volt 3. De összesen vettünk 4-et.  Mindegyik egy alakzatot adott ki.:
SPERMA ! XD
Rossz aki rosszra gondol. DE hülye aki nem. :D
 Tehát így elvoltunk. Én vettem egy zacskó csipszet mert sok pénzem nem volt. Cinti szőlős hell-t. Roxi is csipszet meg ücsit.xd
Így elbaktattunk be a központba. Közben szétröhögtük agyunkat széklet kísérletem miatt.xd
Fingottam az út közepén. szerencsére magunk voltunk. Megállunk. Rámnéz két barátném. Elvigyorodok, kitárom karjaimat.
- FINGOTTAM! *-*
Nagy büszke kijelentés. mert miért ne?xd
Meg volt ott még Nagy Cintia bátor kijelentése..
Ecseteltem roxinak hogy azért jobb 'csajokat szeretni' mert azok nem a farkukra gondolnak. Erre Cintia közbe vág.
- De nekem fasz kell!
XD rendben. oké. te kapsz faszt. én meg elleszek Daiéval. :'D
Végülis. Beértünk a városba. És kivel találkozunk. Na kivel ?! Rékával és Reginával. Wow. Rég nem láttam őket. Ölelés. Majd kimentünk a játszóra. Reginát annyira nem bírom mert .. nem tudom. hangos. és nem veszi észre magát. elvette az egyik karkötőmet. -.-
No mindegy. .-.'
Ezútán Rékával társulva mászkáltunk. Jégkásáztunk. Majd úgy 7 fele visszajöttünk almádiba. és 9-re otthon is voltam. Telót nem vittem. Képzelem hogy aggodtak muterék. ._.
Hazaérek. Hulla fáradtan. Nyitnám az ajtót. Zárva.
Mi a f..?
Jó. Telo nem volt nálam. Mit csináljak ?!
Semmit. Volt egy mp4-em. Leültem a kő asztalokhoz a kertben és néztem az eget. Lehetett fél 10. Na mondom mentek a francba akkor ma csillagesést nézünk! :D
Ha már egész héten azt posztolták és egyet se láttam. ;)
De. Végülis hamar megjöttek a szülök. Eme elhatározásom után. ~
Anyu nem volt mérges. Mert gondolom akkor mentek el mikor énis.
Holnap. Azaz ma. Huh. Borfesztivál. Him-Hüm. Apaiági mostoha tesó. ~ Nice. Őt is megismerjük. Mindkét szülöm felöl van mostoha tesóm. összesen 5. ebből ismerek. 2-öt. :'D Anyai felől. De nevelő fater lányát bírni fogom.
ANIME FAN!
Vagyis. Ő már 18 éves. szal nem annyira mint én de.. :D
Kölcsön adtam neki az összes mondom.
Wolf Kati fellép. Fúj. Nem bírom. Engem irritál. :|
Hosszú még a nap .. 

DE VAJON ÉLVEZNI FOGOM ?!?! :DDDDDD

Chu By ~ Sayu.!
 
xoxoxo.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése