2011. augusztus 1., hétfő

Hüm.Hüm.

Az a lényeg, bármit tégy,
Mindig csak ember légy,
Azt mutatja mennyit is érsz!


Nyááw. És újra én. ~
Nem azért kezdtem el új blogba újra írni. Mert világot akarok megváltani. Egyszerűen csak kedvem tette. ^^ És hát. Van akinek már nagyon hiányzik jelentéktelen buta kis életem. Gondolataim. És véleményem. Úgyhogy. Nagy nehezen de újra belefogunk. >.< És hát. Jobban nem is kezdhetném mint pont a hónap első napján. Eggen. Ezt jól összehoztam. :D Bár mindig is így szerettem volna blogot kezdeni. Egy hónap/év első napján. Az olyan. Nemis tudom. Szabályos? Persze írás stílusom nem megy át olyan gekko 'raj vagyok író leszek geci úgyhogy most k.rva menőn írok blogot.' Mint Bettike Blogja. Neehm.xd Én Sayu vagyok. Az őrült. Kissé szlenges. Minden káromkodást kipontozó hülye gyerek. (Kivétel ha mérges vagyok.) Meg aki írogatja a sperma jeleit egy mondat után. :D ~ XD jóó. xd

Mit írhatnék.?
Sokmindent.
Ja igaz. De inkább a lényeget. Most kezdhetném tagolni a 3 héttel ezelőtti dolgokat. De mindegy is. Arról a vonatról már lekéstetek.:) Hosszú lenne felidézni a 4 hónap regenerációs kihagyásomat. Kicsit elbújtam. Gondolkodtam. Éltem. Szórakoztam.
De márcsak egy hónap. Jaj Sayu! Sürget az idő. Nyolcadikos leszel és itt állsz két kupac szar között. És az a két kupac szar nem más mint a tovább tanulás és a jegyeim feltolása az égig. 
De a f.szomat egy lyukas krajcárért! Ne haladjunk előre!:D Hisz. Itt egy csodás Augusztusi hónap! :D Rengeteget szeretnék még ökörködni a 'börtön' előtt. :) És remélem lesz is alkalmam. Bár. Ezt levontuk Cintussal.: Ez a nyár az idei legszarabb!! 
Nagyon sokáig tagolhatnám hogy miért. De az ő indokait tőle kérdezzétek. ~ Én azt tudom hogy elég punnyadt a nyaram. Remivel alig szerepeztem. és csak 3-4 helyen nyaraltam. (ebből egy családdal. Brb. -.-') MI VAN VELED MAGYARORSZÁG ?! :D
DE! Még itt a jól megszokott borfeszt'. Amikor a kiscsapat összekupacol filccel körbe szart korhadt fa asztal köré. És a jól összelopott házit isszuk. (vagyis. Csak isszák. Akik.;))
Vidámpark remivel és a családdal. (2. család. Az egyetlen igazi.) És mocskosul remélem hogy kijutok. Mert ez nagyon fontos lenne nekem. De anyunagy fintorral kérdezi meg.: 
Hozzád hány barátnőd jött el?
Mondanám hogy Ever. De ... 
Remivel megbeszéltük hogy valaki ott alszik a másiknál. Már ideje lenne ezt felvázolni az ősöknek is.
REMÉLEM ebböl lesz is valami.
Chaaaj. én miért remélek ennyi mindent? Mondjuk az ne beszéljen aki egy 12 falú szobában él amit álomképekből épített fel. Van ez így. De lesz ez még így se hinnye'!
Na. Én bújtam szundikálni. korán kelek. Majd mesélek. Nagy szarba kerültem. Egy olyan adag szarba. Amiböl egy szavamba kerülne kikerülni. De bajtársat nem hagyunk odaveszni. És mit gondolnának az emberek rólam .. ?!
Najó. Fogadok nem értesz.
Megyek mostmár.

Chu By ~  Sayu.!♥

xoxoxo

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése