2011. augusztus 5., péntek

But we'll We More Than A Band. =)♥

Én nem vagyok fajgyűlölő, mindenkit egyaránt utálok.




Nem tudom mikor írtam. Asszem 5-kor. O.O'''
Azóta az volt hogy. Rosszul lettem. Össze estem és a 5-ig (!!!) aludtam. Vagyis. Akkor keltem. Egyszer. De újra bekomáltam és 11-kor rám törte szó szerint a kutya az ajtót. -.- Imádom...
Felkeltem. Gép. És mint megemlítettem letiltottam mindenkit. -vagyis lehet nem említettem. és mindenkit mégsem töröltem.- Úgyhogy ment a depi. Egy emberrel beszéltem. Matkámmal.♥ Ami kommentben zajlott. ~ hmh.

Útána megbombáztam anyut pár visszahívóval. Megkérdeztem nem rendel e ide nekem pizzát. Nem rendelt. Mondom kösz. Jó. Lehetett 2 óra. Pizsiben voltam. Gyors felkaptam a farmerem. (rájöttem kihíztam a kedvenc fekete  csőfarmerem. :S Vagyis jó rám csak nehezebb felvenni.) Egy pulcsit vettem a pizsi pólóm fölé. Gyors megfésülködtem. Szakadt az eső. csuklya föl. Fülest áthúztam a polóm alatt. MP4 beindít. És go bolt. két ezer forintot kaptam. Vettem.

  •  Egy bagettet. (mert miért ne ? Rendes kajára vágytam.)
  •  Üdítőt. (Nestea. Mert nagyon kifogyoban volt itthon a cola.)
  • Szalámit. (Mert az is lassan elpárolgott a hüttöböl. Ez meg elég a bagetthez.)
  • GURUUUU! (Csak mert rég ettünk. ;D)
  • Perec. (Mert kedvem volt.)
Na. Ezután haza. Az eső szépen elkapott de jót sétáltam. Imádok esőben elázni. Be gép elé és kaja. 4-re hazaértem. Nap elsö pillanata mikor ettem. .-.'' (Y)
 Ezután. Megjött anya. Hozott mondot. Jaj. *-* Köszönöm.
Ezútán. Hajatmostam. És szárítottam. Haj vasalóval. *o*''''' Remi megöl. Azt mondta eltöri a karom ha mégegyszer azt csinálom.XD Már érzem előre mikor megjön 'nyaralásból rámír.
'Stealhouse.
Ez mi? -w-'
És bemásol.XD
Szóval ja. Közben nagyon sok mindenről beszélgettünk. Milyen cosplayt tervezek. 13.-a. Tépetés. Majd vasárnap anya megtépi a hajam yeah. ^^ Frufrum is lesz végre. =.=
Mi volt még. Ja. Cintivel akartunk talizni. Odamentem eléjük 7-re. nem volt otthon aza drága. -.- Mondjuk énis késtem fél órát. *-*' na mindegy.
Azután hintáztam fél órát. meg kaját vettem. Jóreggeltet meg vízet. Közben megjelent Cinti. Milánnal és Bumival az oldalán. Nice társaság. -.- Most viszont jól elvoltunk. Bumi beígérte nekem hogy ellopja a kockás nyakkendőmet. -amit otthon nem hagynék.- amit vettem. ;D Hajrá öcsi. Csak alváshoz és fürdéshez nem hordom.xd Na mindegy. Majd lementünk a sulihoz. Persze már nagyon késő volt. 9 lett pontban mikor ránéztem az órára.  Mondom menjünk.
Tudni kell hogy a sulitol haza. van egy hosszú rét. ami elválasztja elválasztja a főútat a sulitól. Cinti meg beszart hátha jő' csöves. XD szal úgy rángattam végig a 100 méteren.=w=' De túléltük.xd
Én meg sikítottam egy akkorát mikor ráléptem egy meztelen csigára hogy két utcával odébb is hallották sztem. Oo de fúj. ahogy elmálik a lábad alatt NEEEE! >_________<

De túléltük. =w= most itthon vagyok. És unatkozom. Meg versenyre csinálok képet. Meg Jégával beszélek. *-*
Nya. Kis csonka bejegyzés ezis. Megint nincs kedvem az íráshoz. >_<

 majd jön az. de ne siettessük. ^^
See You Soon. ~


Chu By~ Sayu.!

xoxoxo.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése