2011. augusztus 3., szerda

Szebb Napokat Is Láttunk Már.

Az életet nem szabad annyira komolyan venni, ahogy gondolod. Te tervezed, én élem. A pillanatnak élek, a szabadságnak.


Hoogy is indult az a reggel? ;)
Reggel. 14 órát írtunk. Amikor is álmos völgy lakója. Elizabeth Von Sayuri Stealhouse felébred nem túl kényelmes ágyában. És eszébe jut hogy előző este KÉT ébresztőt állított be és egyikre se kelt fel. DE még hírüket se hallotta. ˇˇ'''''
VAN EZ ÍGY NA! XD
Főleg ha az ember olyan szenilis és bagoly mint én.
Ma volt a nagy nap. Hogy Roxy hoz nekem cucát. (XD!!) Amit az én egyetlen perverz disznóm le is szállított úgy ... fél 4 fele. Hát addig rutin. ~ Face. Remi. stb.
Majd beállított a hófehér. Megszeppent. Zöldes-Kék szemű vadállattal. :))) Istenem de édes volt. Azt hittem 'lefosom a jobb bokám.' És persze azonnal benyomattam remivel a camot. Megmutattam neki a cicát. És Roxyt. Majd. Az is eszembe jutott hogy botlba kell menni! Hoppácska! És én egy szál Pizsiben feszítek! Gyorsan elkezdtem öltözni. Hagytam Roxyt hogy nézze az idöközben 'hímemmé' azaz Daisukévé változó remit. :$ Ahw. imádom.
Csakhogy. Ahogy ismertem roxym. Volt akkora pöcs hogy a camot odafordította. :B
AZ ANYÁDAT VINNÉ EL A PIRÍTÓS MACSKA-KOR! O//O
De ... idézve Dai-t. ' Már többet is láttam.'
El nem lehett hinni hogy ... Wáó. Mennyire odavagyok egy pasinak kinéző csajért is. Végülis. Itt gyorsan terjednek a hírek. Végülis. 23 utcából álló alváros vagyunk. :'D 200 iskolás. és 200 másik aki az ismerősömnek. Aztán az a másik 100 amelyik ismerösömnek az ismerösének ismeröse.

tch. pletykás vénasszonyok.xd  
A lényeg hogy múltkor se zavartattam magam amikor VP-ben megállított valami gyerekek 'Te a csajokra is buksz?' 
persze. azért az a laza válasz. nem volt annyira láza. mert 3 ember félhet ebben a világban.:
A cigány. A buzi. És a lezbi.
De a lényeg. Akarok egy igazi daisukét. Ami csak az enyém. T//T és ...
A P.CSÁBA! SEME AKAROK LENNI ÉS VISSZAADNI NEKI EZT A SOK GONOSZSÁGOT ((élvezetet.ˇˇ'')) >//<
Na de. A nap megy tovább. Felöltöztem. úgy ... egy óra alatt? -W-' Rohadt ringyók. ♥ Imádlak titeket.
Menjünk boltba! oké.xd Visszafele jövünk. anyu meg meglátott. Igen. Most se szóltam neki hogy 'lesz macska.'XD Na mindegy. nem volt nagy balhé. Csak hogy 'vigyem ki a macskát szarni.' Ez így is lett. De nem ment minden simán. mert miért menne? -.- A macska megszökött. másfél órán át róbáltam megfogni. Makacs volt. Végül olyannyira kikészültem hogy hagytam a p.csába mondom. 
Anyuval úgyis mennem kellett. Obi. Mivel megvan a 16.000.000 forint. (nem. Nem lottó! xDD Eladtuk mama házát. ^^) Amit anya két éve házfelújításra akar fordítani. elmentünk obiba. és nézelödtünk. Beszélgettünk. Jó volt. Bár én arra a pénzre undorodva nézek. Nem tudom ez a ... Húzzunk hasznot a családi örökség felállás. Ez valahogy nagyon nem kóser. :S Én soha nem szerettem az ilyet. dehát. én csak ne törödjek ilyennel. kapok mégjobb szobát. 
AMINEK FESTEK A FALÁRA EGY 2X2 MÉTERES FESTMÉNYT VAGY GRAFITIT ÉS SZ.ROK ANYÁMRA!  
Mert már nagyon elegem van! Gondolom mindenki láttam a szobámat. ha nem. akkoris részletekben. Jó. Szép meg minden. Nyugtató. De ez NEM ÉN VAGYOK! És nekem első és egyetlen célom az önmegvalósítás. :) Úgyhogy. Hajrá szoba. ;) Ja meg. 
Láttunk olyan kerítést mint suliba van. Anyámra nézek sápadtan. 
- ILYEN .. NEM ..LESZ! O___O
Ő meg röhögött. én meg majdnem okádtam.XD ehh.xd Na. Utána mentünk Mrs. Kebabhoz. *-* Jaj istenem. De fincsi. >.< Az almánál márcsak a Gyrost szeretem jobban. Meg a Kebabot. :3 Hmm. Éhes lettem. Ti nem ? :D
Na mindegyis. Utána haza. Remivel még beszélgettem. OLYAN ROHADT ÉDI AHOGY SEMMIT NEM ÉRT! XDD
Szakadtam a röhögéstől. ő meg hallotta. o//o' fákk. >.<

Na mindegy. viszont amikor mondta hogy megy. Akkor tudtam mit jelent. Ez az utolsó hogy beszéltünk. :S és most hosszú ideig nem látom. 
Mit kezdek magammal? 
Msn-re se lesz már értelme feljárnom. Rejtve leszek max. Ha nagyon kell teló vagy face üzenet.
Tuti csinálok neki millió képet aratáról. Végül is. Énis mikor megjöttem kaptam sok képet Dairól. ^//^
Nemtudom. Áhh. Világvége.xd
DE! 5.-e után elugrom Szántódra. Ahol ez a kishúsi tartózkodni fog. ^^ Elárulom. a jegy sokkal olcsóbb oda mint Pestre. úgyhogy szerencse.xd 
Más ?
Jaigen. Mielött remi elment. 1-2 órával bepörögtem. 
És mivan akkor ha sayu bepörög? ^^'
Katasztrófa. :)











Deee ... Attól még egészséges vagyok és oltást is kaptam. *-*' Csak épp unatkozom. ˇˇ'
De tudjátokmit?
Inkább leszek Rohadtul őrült. mint Mocskosul unalmas. ;)
Lehet röhögni azért van. ^^ Blog ajánló féleség.xD Nem tudom. De jólesne ha lenne követőm. a másik blogon több volt.xD lehet oda is ki kéne tennem. o.o

És hogy miért vagyok fent még mindig? Várom remit. Hogy tudjunk beszélni. És megkérdezzem mi a véleménye a videóról.xDD robbanni fog.xD

Ja és egy kép. (vagy több. ;))








És ezzel 'zárom' a napot. ^^



Chu By ~ Sayu.!

xoxoxo

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése