2011. augusztus 11., csütörtök

Idézetes. Képes. Színes. Mézes kis bejegyzés. ~

Nem vagy rossz, csak rossz döntéseket hozol, és ez nagy különbség.

 Azt mondják, ha nem emlékszik rád senki, az olyan, mintha nem is éltél volna.
A kis gond beszédes, a nagy fájdalom hallgat.

Nem vagyok ilyen és nem leszek olyan, ha ilyen vagy olyan lennék már nem lennék az ami vagyok.
A barát olyan, aki ismeri a szívedben rejlő dallamot, vissza tudja azt neked énekelni, akkor, ha te elfelejtetted.


Te hozol színt az életembe. És amikor elmész, minden szürkévé változik.

Senki nem fog jobban szeretni nálam.

Álmodj mintha örökké élnél. Élj úgy mintha ma meghalnál.

Van benned valami, amit mindig is keresett a szívem.

Vigyázz a szívemre.Mert nálad hagytam.!

A szívembe zártalak. Hogy a lelkemben élj.!

Mosolyogj! Ez összezavarja az embereket.

Egy kicsit beképzelt voltam. De most már tökéletes vagyok.!

Régóta elegem van a hazugságaidból, és az ígéreteidből.

Keresek egy tökéletes párnát. És azt hiszem, valahol a tied mellett van.

Gyere át a sötét oldalra, van nálunk süti.

A tegnap történelem. A holnap rejtély. A ma ajándék ...

Minden utam oda vezet. Ahol te vagy ...

Aminek jönnie kell. Jönni fog. És ha itt lesz. Szembe nézünk majd vele.

Fáj hogy ennyire szeretlek ... Mert ha rád nézek, látom, hogy ez mennyire nem érdekel.

Hinned kell nekem mikor azt mondom.: Elveszett vagyok nélküled ...

A mosoly gyakran helyeslést jelent. A nevetés gyakran kereken visszautasít.

Chu By~ Sayu.!

xoxoxo.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése