2011. augusztus 11., csütörtök

Last Train Home. ~ Az útolsó vonat hazafelé.

Kérlek, mosolyogj! Ahol nem süt a nap, ott mindenki elszomorodik.


Nos. Igen. Mint előző bejegyzésből elszavaltam. Tegnap volt a nagy nap. Ami elárulom borzalmasan végződött.

Mielött írok. Megjegyezném hogy kib.szottul elegem van abból hogy mindenki lopja a másik stílusát blogolásilag. -.- Bazdmeg. TALÁLJ KI MÁR VALAMI EGYEDIT! Igen. Én kipontozom a káromkodásokat. -ha nem vagyok ideges.- ÉS ÉN KEZDEM A BEJEGYZÉSEIMET KÉPPEL ÉS IDÉZETTEL SZAL MOCSKOS HIRTELEN LE LEHET ÁLLNI! És petra.: csak remi beszélget a karijával.
Áh. Koppintás megy. Teremteni valamit mindig nehezebb mi?

Tehát a bejegyzés..

Reggel 7 órát írunk. Amikor megszólalt az első ébresztőm. Attól féltem hogy nem fogok tudni felkelni. Ez volt a legnagyobb félelmem. Úgyhogy az a 7 ébresztő szépen sorban lejátszotta magát. Persze anyu még itthon volt. én meg paráztam hogy nem megy el és annyi a tervemnek. De elment. Én meg készültem. A buszomra.





Vagyis. Az első buszomra. Ami bevitt veszprémbe. Eddig könnyű volt. Csinosan felöltöztem. Végülis. Az uramhoz megyek. És .. Mégis úgy éreztem. Mintha életem legfontosabb eseményére mentem volna. Hm.
Tehát. Kirohantam a Lok-hegyre. Azaz. A házunktól nagyjából 50 méterre elhelyezett buszmegállóba.
Rohadt buszok. Tudtam hogy maradhattam volna akár 37-ig a házban. Mivel a busz 41-kor jött. Nem lényeg. A lényeg hogy megjött. Litéren át mentem. Úgy éreztem magam ... Mint az első nap. Amikor Shiroval együtt voltam. A gyomrom majd felfordult oda úton. És a seggemen nem bírtam maradni. Az ingó buszon fel-alá rohangáltam mint aki szeget szarik. De végülis. Befutott a Balaton Volán. Oh igen. Balaton Volán. Ahol azt se hallod meg ha a telefonod szól. És azt se érzed ha csörög. Ezért egész úton azt szorongattam. És még az MP4-em is kinyomtam. Fölösleges. Azt hittem Charliet hallgatok mikor Nickelback-et.
Leszálltam. Veszprém. Oh drága veszprém. A 2. Otthonom. Imádom a húgy szagú utcákat. Cigiző tinik. hmm.
Fúj ...
Na mindegy is. A lényeg az hogy még az információstól se kellett ki kuncsorognom a Siófoki busz helyét. 9-es kocsiállás. Mivel indulás óta semmit nem ettem vettem pogácsát és elnyammogtam. Majd fel a buszra. Tch. Mellém ült Brad Pitt. És Angelina Jolie. Fúj. Egy kigyúrt izompólós kopasz muki. Meg egy szolárium barnította cicababa. Aki műkörmével egy szem átültetést tudott volna végbe vinni. Brr.
Egész úton zenét hallgattam. És azon gondolkodtam hogy inkább ne is törődjek a problémáimmal. Mert ez most az én napom. Nem akarok senkiröl hallani. Se anyám papolásáról. Se az összes elballagtatott köcsög 8.-osra. Nem érdekelt semmi. Csak a célt láttam magam elött. Úgyhogy kikapcsoltam magam. És örültem.: Elhagytam Almádit és Veszprémet. Ám mikor elindult a busz meglepődtem. Azon az útvonalon indult Siófok felé amin én jöttem. Mondom anyáddal szórakozz jólvan ?! xD mint egy visszapörgetett film úgy mentünk.
Aztán. Megérkeztem Siófokra. Valamiért ismerös volt a helyszín. Pedig életemben nem jártam a Déli Parton. Nos. Itt már elkellet az információs tanácsa. Miszerint a 10-esről indul a Szárszói Busz. Bent állt sokáig egy busz. Mondom rákérdezek.
-Elnézést. Ez a busz indul szárszóra?
- Áthalad rajta igen.
Úgyhogy mondom ez nem az a busz. De megfelel. Előbb odaérek. :) És így is lett. Egy nő is ott szállt le úgyhogy nem volt gond. Nem volt szárszó olyan k.rva nagy és menő város. Konkrétan. Falu volt. Nem volt Buszállomása. Csak egy 'községháza.' ahol leszálltam. Egy templom. Egy főutca. Vasútállomással. Nagy parttal és sok turistával. De a városban. Volt valami ami számomra fontossá tette. Az hogy találkozok Remivel. Úgyhogy. Nem tudtam csörgetni. De ő felhívott időben. Mondta várjam meg. Persze hogy megvártam! Mi mást tehettem volna ? hülye lány.♥
Szóval. Felhív mégegyszer.
- Drágám. Holvagy?
- Hát itt az izén .. az állomáson a..
- látlak. :B
- Mi?! Hol vagy .. merre ?! O_O
- Nem kell azt tudnod. :B
És kinyomtam. Én meg paráztam mert ekkor van az amikor hátulról átölel valaki és a füledbe súgja. 'Félsz cicám?'
Vagy hasonló.
De nem. Mivel nem tudott megtámadni remikém. Csak egy hangot hallottam a hátam mögül. És egy ember hív így.
'Drágám!'
Megfordultam és ott volt. Azonnal lerohantam és erösen megöleltem. Annyira hiányzott.♥ Viszont. Észrevehettem volna. Piros 'Elsősegély' Életmentő cumó. Kócos felfogott haj. És egy farmer.
ésmost?
Menjünk megnézni Szandinak karkötőket.
Szandi az életmentő társa. Szex karkötőt néztünk neki.xD
Majd elindultunk kissé hosszú turánkra visszafele. Kis Herom. Idézve őt.
- Nem jöhettem volna el a helyemről. Úgyhogy ez titok. Jó ?
♥ Hülyém. Nagyon sok mindent mesélt út közben. Alig tudtam feldolgozni az anyagot amit lediktált a kis pocok. :D Aztán odaértünk. És első találkozás azzal. akivel a drágám megcsalt. hmm. >< Viszont. Szaszát egész megkedveltem. olyan mint én. Perverz.xdd Csakhogy. Ő megtudja píritani remit. -.- Grrrrrrrr. Énis mennyit próbálkoztam. :y É..És Sikerült! 
*hazug.*
Kuss!! >//< Najó ... Igazábol ... Ha próbálkoztam. Mindig nyűszítés lett a vége. ˇˇ''
Remi egyet nyugodt szívvel mondhat.
'Úgy belém esett. Hogy egy életen át izgulni fog rám!'
XDD de psszt. Még elbízza magát. >.<
A lényeg. Szaszát nagyon megkedveltem. És úgy bírom mikor Remiböl Uke-t csinál. :B egésznap azt nézném. Komolyan legközelebb felveszem videóra!!
Amúgy elvoltunk. Remi meg hát. Cigizett. ._.' Én meg úgy kitudtam volna verni a szájából a cigit. Mintha csak anyát látnám ... Csak remivel ordibálhatok. De nem. Ha jól érzi magát.
Aztán. Nézzünk körül van bűfé. Remi palacsintázni akart. Elmentem vele. Nagyon jó volt fogni a mancsát. *-* imádom kis csontos macska mancsát.♥
és közben nézegette az alkoholos piákat. Tudom milyen amikor nem kaphat meg valamit az ember. Meg rám ez a 'Van? Adok. Nincs? Szerzek' Közmondás illik. Ezt rengeteg osztálytársam elmondhatja.
Ugye Laura Gazdag. (mindig azt várom hogy megjelenjen az emberkék neve kéken mint facen hogy megjelöltem őket egy bejegyzésben.) Mikor elsö nap jött a suliba rosszul volt és vettem neki piát ?:D háhááá.♥
Úgyhogy. Mikor visszamentünk a 'helyünkre' ami azaz asztal volt (két székkel.) ahol ők ellátták az embereket.
Kivettem egy 1000-est.Ránézek szaszára. Mert Remi nem mondta el melyiket szeretné. Nagyon jól ismer. Persze Szaszi se mondott semmit.xD Úgyhogy egy elégedett vigyorral elindultam. És csak annyit hallottam ahogy remi ordibál útánam.:
- Sayu nem!!
Sayu de. :B Cicám. Aztán vettem nekik Gin Limonádét. Csak mert benne volt a limonádé szó. és a limonádé finom.o,o xD
Persze. Megköszönték. ^^ És egészséggel fogyasztották. Még énis belekóstoltam biztatásra. Egész finom. És nemis volt erős. Meg. Cigi. Abba nem kostóltam bele. Tudom hogy nem bírom. Egyszer kóstoltam meg Cintivel. De úh. Azt hittem oda okádok ... Mindegy. Voltak ilyen hely cserék. Hogy Remi ölében ültem vagy ő az enyémben. Vagy ő állt. Áll. Cigizik. Ülök.
Egyszer csak rám fújja a füstöt én meg megszeppent kerek szemű bociként pislogtam rá. Vigyorog. Pirulok.
- Úgye ez tudod mit jelent ? - Nevet Szasza.
- N..Nem. O//O'
- Remi b.szni akar.
- X///////////////////X'''''''' NE VELEM!
De velem.xD Nemistudtam hogy ezt jelenti ha rád fújják a cigi füstöt. Abba napban ezt úgy 4szer eljátszotta. Egyszer viszont egyre közelebb hajolt.
- MMMMMM !!! O/////////O - én meg hátra.xD megakart csókolni. O///O' Úgyis mindig nyaggattam azzal hogy tartozik nekem egy csókkal.o.o De HÉ! Ő AKARTA! Mintha mondta volna is régebben hogy 'Sayu. Megakarlak csókolni.' o///o'
Meg .. Mi volt még. o.o Lenyúltam remi telóját és pötyögtettem. Sugdolózott Szaszával. Rájuk nézek.
- hm? o.o
-Semmi.semmi.
-Dee! na mondjátok. >.<
- Csak arról beszélünk hogy szép vagy. és hülye hogy nem hiszed el. -.-
- mm. - oldalra néztem.
Az a gáz. Ha 12 évig mondják rád hogy ronda vagy. És mindenki úgy tartja a környezetedben. Akkor azt a bogarat nem lehet kioperálni a fejedből ami ezt elhiteti veled. És rájöttem. Amikor egy ici-picit egyedül voltam. Hogy nem vagyok szép. Csak van pár idióta aki lát bennem valamit.♥
Amúgy. Rengeteget sugdolóztak. :y ÉS NEM TUDOM MIRŐL! >.< grr. Remit megvallatom.
Aztán. Ja igen. Volt az hogy beszélgetek remivel. Szasza wc-re ment. És egyszer megszólal.
- Az a gyerek vérzik ?
odanéztem. hosszú ideig néztük az alíg 17 hetes kisbabát. (erre még emlékszem mikor felvettük az adatokat mert először azt hittem 17 éves a gyerek.xD) Csupa vér volt a lába. Gyorsan remivel odasiettünk. Szasza is visszatért. Ő elkezdte fertőtleníteni a kisbabát meg ilyenek. Az apja azt mondta valami pióca megharapta. Elhajították a fűben. Remivel keresgéltük. Nem találtunk semmit. Aztán emlékszem hogy .. legúgoltam a baba mellé. De még visszanéztem a fűbe mert mondom a pióca nem képes a párolgásra. És hopp. Mi mozog a fűben.
- Lányok. Azthiszem megtaláltam a kisbarátunk.
Volt rajtam gumi kesztyű szal felvettem az ízes kis férgecskét ami nem lehetett nagyobb egy emberi körömnél. Úgyhogy Hero vagyok és büszke magamra. (H) Majd szasza megkínozta. Belefújtotta a sóba.xd
Útááááánaa. Remi kígyóra vadászott. AZT IS ÉN TALÁLTAM MEG! XD Megőrültem nap végére. minden csúszó-mászót én találok meg. Állok. Azt néztem milyen kábel van a susnyásban fél méterre a lábamtól.
- Bazdmeg ez kígyó ..
Ugrottam félre. És elcsúszott. Remi megelkezdte piszkálni őket. -.- a hülyeállatja.xD
Úgyhogy leváltott minket egy kígyóra. Mi meg szaszával őt egymásra.xD háh.! (H)
Mi volt. áh igen. Miközben remi halálra szopatott seméskedésével. (:y !!) Megfogta a kezem.
- Pisilnem kell. >-<
Mondom jó menjünk.xD Elmentem vele. Pici köz wc. Egész sötét volt. Az épület ajtajában vártam. Beszéltünk valamiröl. Rám néz. Elvigyorodik.Mondom NE! O__O" Eszébe jutott.a wc üres volt. O_O" Megfogta a mancsom és húzott magával én meg lesokkoltam de próbáltam visszahúzni. Aztán arra emlékszem hogy fordult egyet a világ. én a sarokba afalnak lökve ő meg a mancsát a fejem mellé tette. Fatal voltam. x///x Vinnyogtam halkan. Aztán azt suttogta.
-Tartozom valamivel ..
Én meg megöleltem ilyen 'könyörülj' féle képpen. De visszatolt. kicsit lejebb csúsztam. O_O' Kiestem az egyensúlyombol. >//<' Aztán odahajolt hozzám és ... Bämm. O/////////////////////////////////O Én meg totál kikészültem. Emlékszem még megkérdezte egy lekapás közben hogy 'nyelveset' én meg csak 'mrmmmmmnnhmm. x///x' Végem volt.XD
Kaptam még párat majd lehajtottam a fejem és full pirulva ő húzott engem ki. Én meg csak .. nyűszítettem.
Pár prcig sokkban voltam. Olyan érzés volt mint egyszer agyrázkódással vittek az orvoshoz .. Deszkáztam. Elestem. A földön feküdtem. Tök homályos volt minden. Képekre nem is emlékszem csak Alex hangjára ahogy szolongatott. Néha emberek hangját. Aztán emlékszem konyhakövet láttam a lábam alatt. sírtam elmosodtak a dolgok.
Ezis olyan volt mint egy agyrázkodás. Csak nem sírtam. Csak belülröl. Mert .. Miútán remi lekapott. Rájöttem hogy milyen k.rva szar hogy egyedül vagyok ... Hiányzik Shiro. Mármint ... ha nem is ő. Az hogy van egy tudat hogy valahol most is valaki rád gondol. Kuuuurva szar érzés. De visszaértünk végülis szaszához. Megkérdezte.
-Mit csináltál vele? xDD -röhög.
 - x//x ...
Meghaltam. De még rádbotott remi. :B Mert miért ne. =w='' Daival meg a többi arcba hajolással. >////////< aztán végül.
- Najó. Hagyjuk szegényt. Ígyis kikészítettem.xd
Anyádat sz.pd keresztbe jólvan ?!?! :y:y:y Persze mégvégig röhögtem egy jelenetet ahogy elélvezetette remit szaszi. :B Hm! Visszakaptad. >//<
aztán. öö. o.o Jaigen. Rajzoltam remi lábaira. xD Aratát meg Cortezt. ^^ Cukik lettek. :3
Hm. Viszont az idö gyorsan telt baromkodás közben. 4 óra fele. Remi ölében ültem. Simogattam a mancsát. Nagyon elpilledt. Álmos volt. A hátamra döntötte a fejét. és csak nagyon ritkán szólalt meg. olyan aranyos volt.♥ Sokszor simizem anyu mancsát is. olyan mint egy jó masszás. Énis imádom. mindenhol. *-* (najó. nem mindenhol asszem. o//o') Meg rajzoltam a mancsára is. (Bocsi édes. Testfelépítésböl nem voltam 5-ös. ^^') Aztán. Odajött a kukoricás fiú és rontotta a levegőt. ._.' Na mindegy. Hamar eljött a fél 6. Kimentünk először a vasút állomásra.
-Megy e busz vp-be?
- Nem.
- Almádi?
- Nem. Azt tanácsolom hogy menjen el fehérvárig és onnan szálljon át.
Egy a  gond. Szájúnak egy fóbiája van. A vonatok. Rettenetesen irtózom tőlük. Életemben nem ültem (!!) vonaton. Nem értettem hozzá. Én buszos voltam. Mert nem volt átszállás. Meg a vonat kibaszottul drága és mindig felidegesítem magam rajta. -.- Úgyhogy. Mondom azzal nem megyek. Bementünk boltba és megálltunk előtte. Remi tök aggódott. Láttam az idegességet az arcán. Hát még én. Csak nem mutattam ki. Nem szabad pánikba esni. Két dologról lehet még felismerni engem.: Túl könnyen veszek mindent. És higgadt maradok.
Bizonyított tények...
Hm. Reminek mennie kellett. Mondom megleszek. Időközben pedig nem mondtam hogy átetettem rá a nyakláncom. Ami egy jelkép volt. Egy jelkép. Azt a nyakláncot két esetben hordom. Ha olyannal találkozok aki tetszik/szeretem. Vagy ha van barátom. Mivel a medálon egy (tönkrement) gyűrű van. Egy lakat és egy kulcs. Remin maradt. (: amit nem bántam de mikor eltávoldott tőlem. Útána kiáltottam.
- Ha eszedbe jut .. Neked adtam!
Szerintem 1. nem hallotta. 2. Fogalma sincs miről beszéltem.
De nem baj. Én tudtam. (:A város mint a bejegyzés elején megemlítettem KIB.SZOTT KICSI! 3 buszmegállót jártam végig. Egyben nem volt siófokra búsz. Elment egy távolihoz. ott lekéstem a 18:16-ot. Mivel az idő ...
18:41 ! B.SSZUS!
Nem tudtam mit csinálni. Itt kezdtem pánikolni. Jó. Visszasiettem az állomásra. Kérdeztem megy e vonat még. Megy. Mondom nagyszerű.
DE MEGISMÉTLEM. Sayu nem utazott vonaton. Ezért nem tudta hogy ez úgy van hogy odamész a kallerhez mikor áll a vonat hogy okosan ügyesen szolgáltasson jegyet. Ezért a vonat elhajtott elöttem. Nem szálltam fel. Álltam megszeppenten mint akit most dobtak. Visszamegyek a hapsihoz.
'ho..hogy kell vonatozni?'
Elmagyarázta. Azonnal felszállni. Vettem nála vegyet. Csak nem diákot mert annyit tudtam hogy kérné a diákomat. Nem mertem diákot kérni. egészet kértem. AMI AZ ÖSSZES PÉNZEMBE KERÜLT! 2000 valamennyibe. tehát semmi pénzem nem maradt. : s pár apró és kész...
Amint megjött felszálltam. De a gyomromban felreppentek a lepkék. és a vonat kib.szott szar. hangos. és hideg. az összes ablak nyitva volt.mások nem zavartatták magukat. anyu hívott. nem vettem fel. hogyne. azonnal meghallotta volna a vonatot. Úgyhogy úgy tettem mintha nem hallanám. volt egy hosszú megálló lepsényben. ott felvettem. mondtam majd megyek mindjárt.
Hogyne. Megállítottam a kallert mikor érünk oda.
- 9 órára.
Mi a büdösf.szom?! jó nyugi. figyeltem a megállókat. de sötét volt és semmit nem láttam. Majd pontban 9-kor leszálltam. A kaller szól
- Ez nem fehérvár!
- Nem ?! - néztem rá.
- Nem. a következő lesz.
Annyira rendes volt. Ha nem szól esküszöm ott maradok a semmi közepén. Gondolom emlékezett rám mert bőgtem.
Hosszú ideig. Mikor elment az első vonat akkor fakadtam ki. Nem tudom mi volt velem. de akkor is sírtam mikor azthittem minden rendbe jött... Vagyis ... Azthittem.
Leszálltam Fehérváron. Fagypont alatt lehetett a levegő. Mivel a lélegzetem láttam ahogy köddé válik. Odafutottam egy emberhez.
-Bocsánat. Mikor indul vonat veszprémbe?
- 20.21-kor indult egy.
- É..És az honnan indul..
- Kisasszony! Már 21.10 van !
Bennem még a vér is megállt. A férfi tovább ment én meg néztem magamelé. A térdemre estem. (azóta rettenetesen fáj.) és sírógörcsöt kaptam. Vagy pánikrohamot.. Tökmindegy! Egyszerre jött. Egy nő odajött.
- Tudok segíteni?
- N..ne...nem..ksözönöm ...
Furcsán nézett majd felszállt a vonatra ami mint a hurrikán úgy suhant el mellettem. Mi a faszt csináljak ?! Itt vagyok Fehérváron. Egyedül. -2 fokban. Egy szál pólóban és térd naciban. Pénzem sincs.
Nem tehettem mást..
Felhívtam anyut ..
- Szia kislányom. mi a baj?
- Anyu .. Nagyon fogsz rám haragudni .. És elöre sajnálom de ... Emlékszel. hogy a múltkor nem engedtél szárszóra? ... Nos.. Eljöttem. Mert remivel akartam találkozni. Tudom hogy nagyon mérges vagy. és megértem. Sajnálom .. De. Nincs pénzem hazamenni. Mivel elment az egész a vonatra. Ami elhozott fehérvárra. Itt száltam volna át egy veszprémire de lekéstem ..
Nem szólt semmit. hallgatott. Teljesen ledöbbent. Csalódott bennem .. ennyi ... Én meg csak sírtam. és sírtam..
-Tudom hogy csalódtál bennem..sajnálom .. de ezt te úgyse értenéd ...
- Biztos nem tudsz hazajönni.
- Alíg maradt 200 forintom ... Mitcsináljak?
- ..... Azt hogy ott maradsz a popsidon és elmegyek érted. De több mint egy óra lesz.
- Rendben. Köszönöm ... Nagyon szeretlek.
-Énis .. szia.
-Szia.
És. Ez volt. Mivel peronszigeten álltam. Átfutottam négy sínen majd mikor felugrottam a patkára visszanéztem. Még meghalni is egyszerűbb lett volna. És igen ... Majdnem leugrottam csakazértis. De tudtam hogy van aki nem hullazsákban szeretne látni még jópár évig. (: Megkerestem a várakozót és leültem. hosszú ideig sírtam. zsepim se volt úgyhogy könnyemtaknyom egybe folyt. Remi hívott. Sztem  hallotta a hangomon hogy nincs rendben semmi.
- Szia. na holvagy?
- Fehér váron. és anyuval megyek haza.
- Basszus sayu. :s elmondtad?
- Lekéstem a vonatot. nem tudtam mit csinálni.
- Fehérváron vagy az állomáson?
- ühüm.
- Figyelj. Felhívom petit és kiküldöm eléd.
-Ne! Remi ne hülyéskedj.

Aztán nyúzott még majd lerakta. És újra felhívott hogy elvileg kijön.
-Ja és.. mond meg neki hogy szeretem és csezd le.
-Meglesz.

Nos igen. Gyors kerestem wc papírt a wc-kben. merthát. nem volt a legjobb formám. aztán végül zspeit kértem egy bácsitól. Nem számítottam rá hogy peti kijön. zenét hallgattam. majd nagy nyikorgással egyidőben belépett valaki. és kimás mint Peti? furcsa. ha velem szembe jönne az összes fiú ismerősöm őt tuti felismerném. Elmosolyodott. Meg énis. Mondom hülye vagy hogy kijöttél. meg remi is.
Mondta menjünk ki. Nem emlékszem miért. De az f.sza volt hogy rajta volt pulcsi rajtam meg nem. -.-De azért kimentem vele. Rázott a hideg. így felálltam. miközben ő a napját mesélte.
-Miaz? o.o -pislog rám.
-Fázom .. - Kitárta a karjait.
- öö. °-°'' ezt nem szabadna..
- Mit ? De fázol.
Sóhajtottam mellé ültem és megölelt.és tényleg. már nemis annyira fáztam. Beszélgettünk. Mondtam neki hogy remi nagyon mérges rá amiért nem hívta. El magyarázta hogy nem tud hívni. a gépe pedig beszart. Van ez így.
És mikor már harmadszorra álltam fel hogy 'peti menjünk be mert fázom' levette a pulcsiját és rámadta. Jaj de aranyos volt egyem a szívét.
- Fázni fogsz .. - Bújtam bele a nagy pulcsiba.
- De .. tudod .. meleg vagyok. - és elnevettük magunkat.

Meg elmondtam neki hogy megcsókolt remi. ^^' Persze a csajra kentem az egészet.XD DE Ő KEZDTE!! O-O''' Szegényt megkellet nyugtatnom hogy remi őt jobban szereti. Majd .. ültünk csöndben egymás mellet és megszólalok ..
- Szerelmes vagyok remibe. - mondtam halkan. mire ő rám nézett. majd vettünk egyszerre egy nagy levegőt és kifúj. majd visszanézett a semmibe.
- Jólesett kimondani ? ...
- Végre. =w=
Igen sajnos ... Amikor megcsókolt. ^^''' ...Ehm. Ez gáz ...
Vagy mi.
Mert én oké hogy biszex vagyok.
De remi nem annyira mint én ..
Vagy ... mittudom én.
Tudom hogy neki ott van Peti.
És maradjunk csak barátok sztem is. ^^
És tudom hogy megfogsz ölni kicsim. ^^'
De tudod hogy hülye vagyok ..
És maradok magamnak.
És tovább álmodozok egy kékhajú lovagról ...

Aztán jöttek anyuék. és hazavitték petit. Mi meg.. Tovább mentünk. A sötétségben.Anyu még mondta a magáét. De most elég gyenge volt. Kevesett mondott. Vagy csak hallottam.
Még éreztem a számon a szája izét. majd elmerülve az utcalámpák fényében. Álomba merültem ...

Chu By ~ Sayu.! 

xoxoxo.

2 megjegyzés:

Principessa. írta...

jogosnak találom, amit írtál. ~

SayuriSuck._* írta...

Köszönöm. ~ vagymi. ._. nem leszidásból mondtam. Csak hogy mindenki gondolja ezt át..

Megjegyzés küldése