2011. augusztus 9., kedd

Szerettem volna.

Engem még soha nem sebeztek meg, soha nem fájt semmim, de néha úgy érzem, hogy itt belül valami szörnyen fáj.

Ma valami izgalmasról írni. De semmi. Annyit meg nem írhatok hogy.
SayuCica felkelt délben. Alex dolgozott ő pedig Gépezett.
Másnap.
SayuCica felkelt délben. Alex dolgozott ő pedig Gépezett. Majd bekaptak valamit.
Másnap.
SayuCica felkelt délben. Alex elunta a munkát. Ő meg a gépet. Vettek egy üveg pezsgőt. Felmentek a várba és jól beb.sztak. : DD

Neem. Ez így nem poén.xdd
Szóval. Ma úgy volt elmegyek remihez. De nem. Mivel néztem buszokat (ja. Meg Menetrend-Onlinenak új a kinézete. senki ne ijedjen meg én már megtettem mindenki helyett. nagyon szar.) és amit elértem volna az későn ért volna oda és korán indult volna vissza. :S Úgyhogy mondom nem. majd holnap. Jó.
Nagyon szar érzés. Mert szeretnék húsommal találkozni. Ölelni. Puszilva. Nevetni vele. >.< Úgyhogy. Holnap. Nem halogatjuk! ;)
Ja meg. Megismertem egy fiút. Bálintot. Bálint Tichyt. Az egész úgy indult hogy.
Tegnap este. Unalmamban lájkoltam. Néztem a postját. 'első lájkoló. Kap egy puszit.' mondom az mindig jól jön. soha nem árt. És annál több mikroszkopikus állatkám lesz. :) Úgyhogy. Rámír.
'Conon?'
'naná.;)'
És elbeszélgettünk. Jó sok közös van bennünk. :D Sors társak. Őt is megcsalták. És az exének adott valamit ami fontos. És nem adta vissza. Ember! DE Ő AKKORIS EGY GRENMA-S PENGETŐT ADOTT A GYEREKNEK HE! Ez már pofátlanság! najó. Annak is örülnék ha Shiro visszaszolgáltatná a Death Noteomat. -.- Én meg már becsomagoltam a pulcsiját. Tehát küldésre készen áll.
Úgyhogy. Remivel nem taliztam. Vele se volt kedvem. Szeretnék vele találkozni de .. ehh. elment a kedvem. Tehát ráfogtam a szülökra. 'Jaj bocsi. anyu nem enged blablabla.'
Úgyhogy. Más fejlemény nincs. Ma itthon döglöttem. Vagyis ... Elmentem anyuval boltba meg ilyenek. Néztünk nyílás zárokat. Mivel hamarosan felújítjuk a házat. :) Izgi lesz. ~





Személyes kedvenceim. De többet nem töltök. Így is elég volt magamból ...

MOST BESZÉLJÜNK RÓLAM!! :DDD

Chu By~ Sayu.!

xoxoxo.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése